![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!!
Jag är mamma till 2 underbara pojkar (5,5 och 1,5 år). Jag har börjat sy för bara några månader sedan så jag är ju fortfarande ny på detta. Syr både till barnen och mig. Undrar om någon har någon sybok med många mönster eller var man kan hitta symönster billigt eller gratis ![]() Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I mataffären ICA KONSUM finns en tidning OttobreKids som är bra du får många mönster i olika stl så den är helt klart prisvärd under 100 lappen.
Gå in på deras sida o kolla där ser du lite vad som finns i tidningen. http://www.ottobredesign.com/ Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tror att du kan hitta bra böcker med mönster till barn på biblioteket också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag brukar köpa mönster på Tradera. Ofta kan man göra riktiga fynd där.
www.tradera.com På biblioteket brukar de ha fina böcker med mönster, och många har även tidningar, ex Allt om handarbete, att låna ut. Mvh Annelie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej igen!!
Tack snälla ni, vad snabba ni är med att svara ![]() Har gått in på Ottobres hemsida och den verkar ju jättebra!! Har också reserverat flera böcker i stadsbiblioteket. Tusen tack |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:53.