![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#76 |
|
Mina påsar går på lådan idag och sköter sig posten så är dom framme till i morgon.
Så fick jag igår två underbart fina påsar. En från Solignes och en från Asilas. Musiken som kom med var helt i min smak från mitt sekel ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
Jag fick en jättefinpåse igår av Monicka och väntar nu med spänning på nästa.
Jag har lagt upp bild på påsarna jag skickade iväg. Det är så roligt att nu få se vad alla har gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
Tack Kristina Klevstig och Ewa Höijing för 2 fina presentpåsar.
![]() Men inte tänker jag använda de som presentpåsar utan de får snällt stanna kvar hemma hos mig och användas på ett bra sätt. Fler swapar åt folket det här är hur kul som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Forumvärd
|
Mina bidrag till julswapen LA in dom på Bildsidan med förklaringar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
Här är mitt bidrag till Swappen. Denna fick Ewa H
Det andra bidraget får vänta tills i morgon då jag blev sen med den och den anländer först på fredag till mottagaren. Senast redigerad av Ann1e den 2008-10-23 klockan 13:03. Anledning: Tillägg i text |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
|
Hej tjejer!
Vad ni är duktiga! Av dem jag sett hittills kan man bara tycka att det finns mycket kreativt KVINNOhantverk "där ute". Hmmm... Fick en idé om en riktigt "Desperat husmor"-swap... /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
Nu skall vi se om jag lyckas få in min bilden på mina bidrag i swapen....Jo, titta, där kom dom fram...L är lika med Ladugårdstomte eller Linnetyg vilket ni vill.
/ solingnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Forumvärd
|
Och jag blev en stolt ägare till en av solweigs fina tomte Säger Tack en gång till...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
Vad kul det låter med desperat husmorsswap.
Hoppas du fixar en sådan. Fick jag en idé med det oxå i alla fall en text. Fast det beror kanske på vad de skulle bli för något man skall sy det på åxå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
Här kommer mina påsar som jag skickade iväg.
L:et består av en lila signatur och trollslända. Trollslända sätter jag på alla mina alster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
Lägger in mina påsar här också.
Tänkte inte på att jag skulle lagt bilder på mina påsar här också. Här kommer de. Tycker det här var en jättekul swap./Ingrid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
Och här kommer bilderna på mina påsar:
Skall man skriva nu vad som var *L* eller skall dom som fått påsarna gissa? Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
Citat:
Med kvinnohantverk syftade jag på en viss diskussion här på Sysidan. Ni vet nog vilken jag menar. Tankevurpan därifrån (ultra-modern-feministisk) var "hmmm... vad är mest tvärtom?" Jo den så traditionella hemmafrun... Och därifrån var steget kort till att översätta "Desperate Housewifes" (TV-serien ni vet) till Desperata Husmödrar. Och i mina öron hade "Desperat Husmor" bättre språkklang. Och vad hade en hemmafru på 50-talet på sig? Ett FÖRKLÄDE så klart! Vad tror ni om det? /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
precis min tanke oxå förklädesswap skulle vara roligt
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:32.