Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-08-31, 17:07   #1
Checkered Checkered är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 2
Kläd designer sökes till 9/9!

Jag håller på att bygga upp en hemsida för min verksamhet. Och sidan kommer se ut ungefär såhär:
http://www.seienstyle.net/hair/

Vid fotningen kommer det finnas: Fotograf, frisörer, sminköser.
Jag behöver kläder till 9/9 och 16/9 till ca 10-12 personer per dag. Men om ni vill bidra med bara någott enstaka plagg så är även det välkommet.


Alla kort kommer tas i naturen, berg, skog, vid vattnet, snön.
Bilderna är främst till för att framhäva deras hår (dreads, rastaflätor, förlängning) men många helkropps bilder kommer tas och bland annat kommer vi ha en gruppbild.

Så det jag erbjuder är att ni som designer kan få låna ut era kläder under fotodagen så att modellerna använder dem på kortet och sedan att det kommer finnas erat namn under bilden samt att under kategorin KONTAKT kommer erat namn och information finnas om ni skulle vilja kontaktas =)

Ni får även använda bilderna till eran hemsida ifall ni har någon.

Utlåningen för kläder går till såhär:
Jag betalar in pengar på designers konto, priset som alla kläder är värda samanlagt. Sedan skickar designern upp kläderna och jag lånar ut dem till modellerna, skulle nånting hända med kläderna så står jag för all kostnad. Sedan skickar jag tillbaka kläderna i sitt ursprungliga skick och när designern granskat kläderna ås över för denne tillbaka pengarna till mitt konto. Sedan mailar jag över era bidler då dom är redigerade.

mvh Linn
Checkered är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-01, 15:29   #2
Checkered Checkered är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 2
Bilderna har alla som är med tillgång till så de kommer spridas ganska mycket. Modeller har tillgång till sin bild och även sminkösen, designer och jag.
Checkered är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons