Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-09-28, 09:23   #1
annkir annkir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 176
Ahhh ....suck!

Åhh vad man kan bli deppig ibland...för ingenting.
Jag har tittat runt bland alla fina kreationer här på sidan och tänker då - åh vad duktiga alla är. Det är bara jag som inte kan.
Visst ideerna kan ju finnas och allt sådant.
Men när jag gör sakerna så tycker jag sedan att - ALLA andra kan ju bättre än jag.. men ändå...man lägger ju inte ner helt att vara kreativ, för trots allt så lever ju människan på hoppet. - Den här gången blir det nog bra osv....
Just nu så tröstar jag nog mig med att jag varit så dålig så jag inte orkat göra ngt alls egentligen..Är väl fortfarande inte helt OK men jag håller på att komma tillbaka.
Undrar bara ibland om det är fler än jag som känner så?
Visst vill jag ha kritik på mina saker för hur skulle jag annars kunna bli bättre om ingen säger ngt?!?
Tips - ja det får jag ju massor här. Det ska alla vänliga människor ha STORT TACK för.
Tack för att jag får vara lite deppig o skriva av mig lite o så mår man kanske lite bättre efter att få ha "lättat på trycket".

Var rädda om er och varandra
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 09:41   #2
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Men men men... dina kreationer är ju hur fina som helst. Dina prematura dockor är helt underbara.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 09:59   #3
miamia miamia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 21
Re: Ahhh ....suck!

Citat:
annkir skrev:
Åhh vad man kan bli deppig ibland...för ingenting.
Jag har tittat runt bland alla fina kreationer här på sidan och tänker då - åh vad duktiga alla är. Det är bara jag som inte kan.
Visst ideerna kan ju finnas och allt sådant.
Men när jag gör sakerna så tycker jag sedan att - ALLA andra kan ju bättre än jag.. men ändå...man lägger ju inte ner helt att vara kreativ, för trots allt så lever ju människan på hoppet. - Den här gången blir det nog bra osv....
Just nu så tröstar jag nog mig med att jag varit så dålig så jag inte orkat göra ngt alls egentligen..Är väl fortfarande inte helt OK men jag håller på att komma tillbaka.
Undrar bara ibland om det är fler än jag som känner så?
Visst vill jag ha kritik på mina saker för hur skulle jag annars kunna bli bättre om ingen säger ngt?!?
Tips - ja det får jag ju massor här. Det ska alla vänliga människor ha STORT TACK för.
Tack för att jag får vara lite deppig o skriva av mig lite o så mår man kanske lite bättre efter att få ha "lättat på trycket".

Var rädda om er och varandra
Dags att bättra på självförtroendet. Jag har tittat på dina bilder och du är minsan inte dålig. Jag är särskillt förtjust i din "kissekatt", den är helt underbar. Har du något mönster på den? skulle verkligen vilja göra en sådan själv. Ponchon är oxå helt fantastisk! Lycka till med nästa projekt!
miamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 11:36   #4
annkir annkir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 176
Tusen TACK alla!

Vad "gulliga" ni är. Jag blir riktigt rörd.
Nu gäller et bara att hålla den glada känslan kvar o göra ngt roligt...Vad säger ni om en blommig häst? Mjukisdjur alltså!
Elelr en keps i en massa olika tyger?
- DU ÄR KNÄPP mamma sa tösen när jag föreslog henne det ...näe hon ville inte ha...men jag tror att även hon blev lite gladare - i ena mungipan i alla fall. Haha! Hon va också lite nere i dag o hade huvudvärk. Så nu är vi nog i alla fall två tjejer i familjen som är på lite bättre humör.
Kramisar alla och TACK!
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 11:53   #5
Lisbethw Lisbethw är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 159
Jag är jätte imponerad av dina saker och jag vill!!
ha en broderimaskin.
Lisbethw är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 12:15   #6
sot sot är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 37
Har kollat in dina grejer, och du är ju skitbra! Behöver inte känna dig deppig för att DU tycker dig vara sämre än "alla andra"- för det är du inte! Man ska inte jämföra sig med alla andra, jämför dig med dig själv, hur långt du kommit sen du började, hur bra du egentligen är, hur många olika tekniker du kan använda dig av i ditt skapande. Tyck om det du gör!

Ang. den blommiga hästen - gör den! Lite kul med annorlunda saker.


Mvh, sot
sot är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 13:09   #7
Doris Doris är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 193
Deppad

DU är jätteduktig
Lite självkritik i bland är aldrig fel.Men man ska inte trycka ner sej själv i skorna då mår man bara dåligt.Varje grej jag gör tycker jag att något blir fel men i regel är det bara man själv som tycker det.Blir grejen bra sydd så tycker man att det är fel tyg osv...
vad är det som är fel på barnbarnets klänning?
den är hur gullig som helst.Brodyrerna är jättefina. Nu får du inte deppa.
Jag har brytit två fingrar på vänsterhanden(är vänstrhänt) Så jag mår inte så bra. när allt vad hantverk får ligga nere.
Nu måste vi bli lite gladare
Nu är det skördefest o konstnatt på Öland så då får man ut i natten och titta på allt kul
Doris
Doris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 13:21   #8
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
Kan förstå att man kan vara deppig/nere ibland - har varit sjukskriven för det för några år sen, o då hör man liksom inte vad andra säger - i alla fall inte de positiva sakerna.

MEN du fullkomligt sprudlar av skaparglädje ! syns ju när man kollar i ditt album och det ÄR verkligen jättefina saker !!!!!

kramis !
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 15:44   #9
Winberg Winberg är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 247
Smile

Ja du visst kan man sakna insperationen och att komma igen hmmmm men men, vi kommer att ha en hel höst framför oss. Jag hoppas själv att jag skall komma igen, göra saker men de känns svårt,
Men med lite peppring så kommer både du och jag och med flera igång igen. ELLER VAD TROR NI ANDRA!!!!
Jag lever på hoppet, en sak är säker att du gör kanon bra saker de har vi alla sett. Kram Karin
Winberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 20:47   #10
annkir annkir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 176
TUSEN TACK ALLA!

Jag har verkligen fått en upp peppning i dag. TAck så hemskt mcyket för hjälpen!!
Men ngn blommig häst har det inte hunnits med att få färdigt än - men det kommer väl...Haha! Men jag har i alla fall bytt gardiner i köket - alltid något.
Så har jag varit hemma hos vänner och lämnat en aloe vera i kruka som jag tänkte lämna för jättelänge sedan. Den blev genast uppskattad.
så kontentan av dagen är nog att jag mår ganska bra o ganska nöjt med mig själv ändå. Jag har ju i alla fall åstadkommit något även om det inte är mycket.Förhoppnignsvis glatt någon i dag. I morgon är en ny dag o den får vi ta tag i då.
Kramisar alla och var rädda om er och varandra!
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 22:51   #11
broderiks broderiks är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 154
Var inne o tittade på din sida.Du är ju helt otrolig duktig!!! Ibland känner vi oss så lite till mans,och det måste vi nog få göra.Men då är det väl super med denna underbara sida,när många tar sig tid och peppar en!!! Har precis kommit hem från jobbet och måste bara gå in på sydsidan och kolla, innan man går o lägger sig.Och det har poppat upp roliga forum att läsa och många härliga bilder att titta på!!!! Underbart!! tack alla./Katarina
broderiks är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons