Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-03-08, 12:55   #1
dis dis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2004
Inlägg: 5
Question Brothers broderisymaskiner

Hjälp!
Bor just nu i England och har försökt få kläm på det här med Brothers symaskiner eftersom jag hade tänkt köpa en symaskin till min 16-åriga dotter på Ebay. Tyvärr finns det ingen symaskinsbutik i staden där jag bor utan jag har suttit på Brothers hemsida och försökt få kläm på maskinerna, men det är ju omöjligt. Tänkte då direkt på alla er erfarna symaskinsägare.
Har själv en Husqvarna Viking Platinum sedan ett drygt år och är jättenöjd med den, men tänkte att det kunde vara kul om vi i familjen kunde få tillgång till Disneybroderierna också (eftersom det bra är Brother som har copyright på dem).

De maskiner jag funderar på är:
Brother PE-150
Brother PE-180
Brother PE-190D
Brother PE 300S
Brother PR 600
Brother SE 270D
Brother Innovis

Jag vet att en del av maskinerna är större än de andra men tycker att det är jättesvårt att veta om det är värt skillnaden i pengar.....

Hon kommer säkert att behöva ett tomt skrivbart kort för att kunna använda våra broderier som är sparade på datorn. Hur fungerar det med Brothermaskinerna? Har man en kortläsare som på Husqvarna? Måste man ha speciellt brotherprogram till datorn och vad kostar det ungefär?

Tack på förhand
Carina
dis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-08, 13:07   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Häng inte upp dig på märke p g a Disney. Du kan ju alltid konvertera till andra format i datorn med ett konverteringsprogram.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons