Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-02-21, 22:09   #1
Ulla-Bella Ulla-Bella är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 7
Service av min Janome

Hej alla syvänner!
I förra veckan fick jag ett problem med min symaskin Janome 300E, jag kontaktade försäljaren Maj-Lis i Eskilstuna som jag köpt den av hon är alltid lika vänlig och trevlig. Hon fixa så att jag fick lämna den i Arboga på deras kontor där, Jessica där på kontoret ringde upp efter bara någon timme och sa att hon varit i kontakt med deras servisman och han skulle komma på fredagen och detta var i torsdags så vi åkte till Arboga (3 mil) och lämna den,och på fredagen vid 14,00 ringde Jessica och sa att maskinen var klar och jag fick hämta den när det passade oss, jag fick hennes hemnummer och kunde komma och hämta den när som helst under helgen för att det tog henne bara 10 minuter att åka till kontoret. Tala om service!!!! Men vi åkte i måndags och jag fick en massa information om saker som jag undra över och dessutom en hel påse med material samt en CD för att vi åkte själva i stället för att hon behövde att skicka med posten, verkligen en supertrevlig tjej!! Tack Jessica om du läser detta!
Ulla-Bella är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-02-22, 07:21   #2
Bibbi Bibbi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 1 995
Skönt!!! (och inte oväntat) att det finns bra Janomeservice också.
Vi har ju läst om motsatsen här på sysidan.
/Bibbi
Bibbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-02-23, 15:29   #3
Lsp Lsp är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 42
Hej Ulla-Britt!

Jag hoppas att du fick ett servicepapper på vad han har gjort med maskinen, om inte se till att du får ett. Det kan vara bra att ha som bevis om felet återkommer men det får vi inte hoppas.

Lycka till.
Lsp är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-02-23, 21:40   #4
Ulla-Bella Ulla-Bella är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 7
Hej,

Ja, jag fick ett service dokument där det stod antecknat vad han hade gjort. Nu har maskinen gått jättebra och jag har sytt och sytt på den nu sen den kom hem. Den har varit toppen hela tiden tycker jag, det här felet som var nu det var att den kärva ihop sig och handhjulet gick inte att rucka på så mycket. Troligtvis hade det kommit något lite skräp inålstången samt att remen var för hårt spänd.
Hälsningar Ulla-Bella
Ulla-Bella är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-02-24, 15:18   #5
Lsp Lsp är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 42
Vad bra att Janome har börjat med det.
Lsp är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons