Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-12-07, 16:58   #1
maimiti maimiti är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 19
Tyggrossister

Var/hur hittar man länkar till sådana eller åtminstone försäljare av rätt billiga tyger? Jag har sökt på eniro och skickat meddelanden till de som finns där men får inga svar. Swelogent är ju rätt dyra för att vara grossist och även om Jonic-Textilimport inte är dyrare än Swelogent så blir jag tokig på deras webbsida (så fort jag klickar på ett tyg så kommer jag till en sida där jag ombeds logga in ) och det gör ju inget bra intryck på mig iaf.
maimiti är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-07, 18:58   #2
deliana deliana är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 533
Vet inte riktigt hur du går till väga borta på JoNic, för jag har då inte blivit ombedd att logga in när jag klickat på något där (förutom på "mitt konto" förståss, men det har ju sina naturliga anledningar...), däremot blir man medlem på siten när man beställer något vilket bara är en bra sak, man kan se vad man beställt tidigare och hur statusen på ens order är.
deliana är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-07, 19:38   #3
maimiti maimiti är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 19
Ja du, jag vet inte vad jag gör. Trodde inte jag gjorde något särskillt. Gick in på hemsidan och såg att de hade en pågående rea så jag klickade på en av reabilderna. Kommer då till en sida där jag ombeds logga in. Jag har ju aldrig beställt därifrån så jag är ju inte kund... Hur som, försöker kolla andra tyger men hela tiden skickas jag till sidan där jag ombeds logga in. Priserna visas utan moms och klickar jag på knappen för att få priser med moms så voila - jag skickas till sidan där man då ska logga in *suck*. Jag gav upp faktiskt.
maimiti är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-07, 19:43   #4
deliana deliana är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 533
Väldigt underligt..

Testade nu att gåp in på sidan och titta på olika tyger osv med två olika webläsare, Firefox och Internet Explorer, men får inte det problemet i något av mina fönster. Mycket märkligt...
deliana är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons