Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-08-24, 15:51   #1
Mija Mija är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 40
Unhappy Den dog :(

Åh jag som precis fått tillbaka lusten för att sy så dör min maskin, det sa poff och så började den gå av sig själv och så såg jag röken som kom ur den

Jag som köpte massa tyger idag :/ Känns så himla typsikt men som tur är hittade jag kvittot för några dagar sen och såg att jag har ca 9 månader kvar på garantin. Det är iaf något positivt

Kände bara att jag behövde få klaga lite.
Hoppas det går bättre för er andra med skapandet

Kram Maria
Mija är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-24, 15:59   #2
Sikksakk Sikksakk är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 4
ååhh..

Jag kan verkligen förstå...När man äntligen fick lust och tid att skapa så går ngt annat åt helvete!
Anna "I know the drill" Lundqvist
Sikksakk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-24, 16:06   #3
Mija Mija är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 40
Ja det verkar så :/
hinner inte gå till butiken förens om två veckor dessutom, så trist!
Mija är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-25, 19:22   #4
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Hur kan du ha kvar garanti om du har köpt maskinen 1972 ?? kanske det är en annan maskin, men på din sida står det så. Men iallafall skulle jag vilja veta vad är det för fel på en maskin som börjar puff och ryka?
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-26, 21:58   #5
Mija Mija är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 40
Citat:
helen skrev:
Hur kan du ha kvar garanti om du har köpt maskinen 1972 ?? kanske det är en annan maskin, men på din sida står det så. Men iallafall skulle jag vilja veta vad är det för fel på en maskin som börjar puff och ryka?
det är inte jag som skrivit det, när du trycker på den länken på min sida så får du fram recensioner som andra skrivit om den modellen av symaskin som jag har Jag köpte min begagnad i en symaskinsaffär för nästan 1.5 år sen o de lämnar 2 års garanti Det är väl motorn som dör gissar jag på, får veta exakt vad som blev fel när jag lämnat in den.
Mija är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-27, 04:59   #6
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Alltid skit när saker dör, men bra du har garanti kvar. 2 år är mycket för beg maskin! Men det är ju perfekt för dig!

Jag hade en halvgammal dålig plast-singer, den brukade ryka ibland från ventilgallren... Inte roligt när det händer, men den har jag bytt bort när jag köpt en annan maskin. (som sedermera dog rejält just efter garantitiden... var bara att glömma maskinen, för det kostade lika mkt att laga den som att köpa ny maskin, dumma halvgammal elektronikmaskin... Dumma Melins Symaskiner för att ha sålt en supersliten atelje/skolmaskin till mig utan att upplysa mig)

Men nu i efterhand, tror jag att det ryker för att det är för mkt damm inuti i motoren? Alltså om det ryker men fortsätter att fungera.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons