Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-07-30, 14:13   #1
engstmia engstmia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 47
Är Nancys Notions (USA) bra?

Hej!

Jag funderar på att shoppa lite hos Nancys Notions och undrar om det är någon här på Sysidan som har någon erfarenhet av dem?

/Mia
engstmia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-31, 13:31   #2
mari1e mari1e är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 203
Hej
Jag har beställt från Nancy Notions och är nöjd.
Varorna kom snabbt och betalningen delades upp i tre delar, en vid beställningen, en när varorna skickades och en när varorna kommit.

Mvh
Mariette
mari1e är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-31, 18:19   #3
Maudie Maudie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 19
Nancys Notions

Både och.. Har beställt från dem flera gånger och för det mesta varit nöjd. Får nyhetsbrev från dem och i juni hade de en kampanj att beställde man före 3 juli fick man det fraktfritt (vilket betyder mycket för priset). Jag fyllde i erbjudandekoden och beställde 2 försändelser. En med pressarfötter, video och instruktionsbok och en med 42 fat quarters batik tyger. I bekräftelsen var det heller ingen frakt - men - då de drog pengar från mitt konto la de på frakten. Då var det liksom försent. Frakten + värdet av varorna medförde tull och postens avgifter vilket fördubblade båda paketen. Ibland får man bita i det sura äpplet... Har skrivit till dem och begärt att de ska betala tillbaka frakterna, men de säger att det inte gäller utländska kunder. Har skrivit ut bekräftelserna där frakten är 0, men de bryr sig inte. Vad gör man? Men trots allt har de mycket bra och prisvärda produkter.
Hälsningar Maud
Maudie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-31, 19:26   #4
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Jag beställde deras katalog för ett par år sedan, frågade innan vad den skulle kosta inklusive frakt till Sverige.När dom tog betalt från mitt Visa så var det ett betydligt högre pris. Jag klagade förstås och lyckades få mellanskillnaden tillbaka. Har inte beställt något, mycket på grund av det som hände.
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons