Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar Inställningar Sök i forum Forumregler
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från
Mainloop
Personuppgiftspolicy
2007-06-28, 17:43 | #1 |
|
Ny lokal - Jag är så glad!
Idag har jag skrivit kontrakt och fått nycklar till min nya lokal.
Har tagit mig många långa år att ta det stora steget att skaffa mig en egen studio. Läget är perfekt ligger i centrum i folkets hus. Kan det bli bättre?? Jag ringde om lokalen i förrgår och nu sitter jag med nycklar till min nya studio. Nu ska jag bara inreda. Det blir bara det nödvändigaste till att börja med. Är lite fundersam om det kommer att gå runt. Jag ska sy och ha försäljning av det jag syr. men även sy efter kundens önskemål. Jag syr mycket underkläder, korsetter, Balklänningar och kläder för brölopp mm Vad tror ni kan det funka? |
2007-06-28, 17:52 | #2 |
|
Jag är så GLAD!
Jag har i dag skrivit kontrakt och fått nycklar till en liten lokal som jag ska andvända som sy studio.
Läget är perfekt, ligger i centrum i folkets hus. Jag ska sälja det jag syr.Jag syr även efter kundens önskemål och beställning. Jag syr underkläder, korsetter, bal och bröloppsklänningar, hem inredning , virkade alster, mm |
2007-06-28, 19:21 | #3 |
|
KUL
Va glad jag blir för din skull!!!!!!!!!
|
2007-06-29, 12:02 | #4 |
|
Vad jättekul för dig! Du har dessutom tur med din förmåga att kunna skapa under press. Det kan inte jag alls. Minsta lilla press på mig så stannar processen och det är inte kul längre.
LYCKA TILL! |
2007-06-29, 12:05 | #5 |
|
men va skoj!! *avis*
GRATTIS!!!! |
2007-06-29, 12:26 | #6 |
|
Vad kul ^^ Jag vill oxxå ha det sen när jag blir vuxen
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50.