Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Starta eget
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-05-11, 19:14   #16
Nima Nima är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 523
Men jag har en 15"-skärm! Jag tycker inte att det ser konstigt ut. Det kan ioch för sig bero på vilken web-läsare man har också. På vilket sätt tycker du sidan blir konstig i en 15" skärm?
Nina
Nima är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-12, 22:53   #17
BirgittaHellner BirgittaHellner är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 125
Jag tyckte bilderna blev gigantiska vilket gjorde att texten hamnade på fel ställen och kunde missas och det blev scrollning i alla ramar som tog upp plats. så blev det iaf på mina föräldrars dator.
BirgittaHellner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-16, 07:37   #18
PieceOfPoetry PieceOfPoetry är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 3
om man har PC så brukar det finnas microsoft frontpage, ett program där man kan bygga upp en hemsida ganska enkelt.
PieceOfPoetry är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-17, 19:58   #19
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
Att bygga en hemsida är inte svårt. Som killingaboy sa så har Microsoft ett program som heter Frontpage, och vet man bara grunderna i hemsidestillverkning är det inte alls svårt att bygga Jag går en kurs i webbdesign som avslutas nu i sommar, och om det är någon som behöver hjälp med frontpage kan jag hjälpa till med ramar och annat, eller rent ut av bygga från grunden.
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-05-17, 23:21   #20
altikh altikh är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 199
Jag har en 17-tummars skärm och jag måste faktiskt scrolla rätt så mycket för att se texten på hemsidan, sidlängs och upp och ner. Bilderna är små - lite mera än halva ramen, resten är vitt så det måste bero på något annat än skärmstorleken.
Men jag tycker att dina kläder ser riktigt professionella ut! Du skulle säkert kunna framhäva de mera? Så att kläderna - det som är det viktiga och som skall säljas, kommer först? Och info om dig och beställning/betalning efteråt när du har fångat kundens intresse?
Jag är iofs lite trött på att läsa folks "livshistoria" före jag får se vad som säljs/görs. Hittar jag något snyggt, först då vill jag veta hur man beställar/vem som har gjort de etc. (Detta är menat som vänlig kritik som skall hjälpa dig sälja och jag hoppas det framgår - det finns många sidor som är mycket jobbigare än dina!).
/Alice
altikh är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons