Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-04-09, 10:36   #1
charliseelisa charliseelisa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 141
Iron-on transfer problem-hjälp!

Har problem med att spegelvända en bild för att kunna använda den till iron-on transfer papperet.Inställningarna till skrivaren har inte något lämpligt och jag har alldeles för ont om tid att klura ut hur jag ska göra.Bilden är på tok för stor oxså så jag får bara med halva och det hjälper inte om jag ändrar till mindre...har mailat till hon som lagt ut bilden för svar men kanske någon här vet hur jag ska gå till väga fortare?På Ottobres sida är dom redan spegelvända och i rätt storlek så där funkar utskriften!Mvh Tina.
charliseelisa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-09, 13:36   #2
lumi lumi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 48
Antagligen vill du ha ett snabbare och mer praktiskt svar än det jag har att komma med, men ... lättast - både att spegelvända och förminska - är om du har tillgång till ett formgivnings- eller bildbehandlingsprogram, t.ex. Photoshop, Illustrator eller liknande.
lumi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-09, 15:08   #3
Lenis Lenis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 59
Har du inget stort bildbehandlingsprogram kan du använda paint. Det brukar finnas i de flesta datorer. Förminska och spegelvän finns i menyerna längst upp. Lycka till!
Lenis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-09, 16:28   #4
charliseelisa charliseelisa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 141
Tack för svaren-nu har jag löst det-man blir för ivrig och slutar tänka när man vill bli färdig fort-ska visa projektet imorgon då jag förhoppningsvis är klar med trycket amuguraminyckelpigan och lillväskan ihop som jag ska ge bort till min dotters underbara lärarinna som hon snart ska mista då hon slutar 3:an och ska byta...
charliseelisa är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons