Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-11-30, 18:36   #16
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
JenniferS skrev:
Jag har så små bröst att jag aldrig har bh. Jätteskönt =O)
låter skönt men inte så kvinligt
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 19:21   #17
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 766
Tja, smaken är väl som baken, vissa män gillar små och andra gillar stora. Vissa gillar smala kvinnor och andra gillar former. Det ena är definitivt inte mer kvinnligt än det andra.

Själv är jag ganska smal, eller kanske väldigt smal och har ganska små bröst i normala fall. När jag har varit gravid eller ammat så har jag haft c-kupa, och jag har nog aldrig kännt mig så fet och oattraktiv som med de där grejjerna där fram trots att jag även då varit ganska smal. Så för mig är det ett kärt återseende när kroppen nu har blivit sig själv igen med mina lagom små bröst.

Skulle aldrig få för mig att bedöma en mans manlighet med avseende på storleken på hans pung så att göra motsvarande med en kvinna är lite långsökt om man tänker på det. För övrigt är den kvinna som jag känner med störst bröst både lesbisk och butch därtill, och således ganska okvinnlig trots sin mullighet.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 19:57   #18
adora adora är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
Jag har väldigt små bröst och för mig börjar det bli ett problem. För det första är de väldigt opropetionerliga till resten av min kropp. För det andra så har jag minsta a-kupa och om den skulle vara för stor.. ja, vad gör man? Går till barnavdelningen?

Tycker bara inte att man atomatiskt ska tro att man är glad för att man kan köpa "alla gulliga bh:ar". Just nu är jag så sjukt trött på att även om jag köper den minsta storleken på tröjor så är de för stora för att man förväntas ha bröst.. Sen har jag 38 nertill. Så nu suktar jag faktiskt efter större (normalstora för min övriga kroppstorlek), men jag tror inte att jag går å glor på andra för det
adora är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:00   #19
Ceca Ceca är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 69
Talking

Jag har små bröst (A-kupa) och har alltid velat ha större. Men båda mina senaste pojkvänner har älskat mina bröst och då har jag kommit att göra detsamma... Skulle inte vilja byta ut de för allt i världen! Och hade jag haft stora bröst hade jag antagligen känt så också. Våra gener kan vi ju inte ändra på - det är dem som gör oss till den speciella person vi är!
Ceca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:08   #20
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 377
Egna bröst är mycket vackrare än silicon bröst,hur dom än ser ut.
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:09   #21
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
TeknikFreek skrev:
Egna bröst är mycket vackrare än silicon bröst,hur dom än ser ut.
håller med
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:24   #22
Erika Erika är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 60
Citat:
madde_madde skrev:
låter skönt men inte så kvinligt
Varför är det inte så kvinnligt att ej använda bh?
Erika är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:26   #23
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Citat:
madde_madde skrev:
låter skönt men inte så kvinligt
Så där tycker inte jag man ska säga, en del kan ta väldigt illa upp. Dessutom kan man vara hur kvinnlig som helst med små tuttar också, det är väl inte där det sitter.

För några veckor sedan så var det en tjej jag känner som sa, när vi pratade kläder i en grupp, att "sådana som hon och jag med stor byst gör allt för att dölja den". Jag fatta inte vad hon mena. Jag gillar mina bröst och försöker inte dölja dem, de är alldeles lagom till min kropp. Sen framhäver jag dem inte heller, de får vara där de är och tyckas om av dem som vill.

Sedan om någon vill förminska eller förstora ska de få göra det om de gör att de mår bättre av det. Själv har jag gjort en förminskning men det var endast för att jag fick problem med ryggen. Har nu 85 DD jättebra!

Jag trivs äntligen rätt bra med mig själv, har accepterat mitt utseende. Numera vill jag endast gå ner i vikt eller ändra bitar på mig själv för att det skapar hälsoproblem eller praktiska problem (som skavande lår när man bär kjol) inte för att behaga någon annan utan för att trivas och må bra med mig själv.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:49   #24
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
Erika skrev:
Varför är det inte så kvinnligt att ej använda bh?
jag tycker bröst är kvinligt dvs bröst i naturlig storlek
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:51   #25
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
Alvan skrev:
Så där tycker inte jag man ska säga, en del kan ta väldigt illa upp. Dessutom kan man vara hur kvinnlig som helst med små tuttar också, det är väl inte där det sitter.

För några veckor sedan så var det en tjej jag känner som sa, när vi pratade kläder i en grupp, att "sådana som hon och jag med stor byst gör allt för att dölja den". Jag fatta inte vad hon mena. Jag gillar mina bröst och försöker inte dölja dem, de är alldeles lagom till min kropp. Sen framhäver jag dem inte heller, de får vara där de är och tyckas om av dem som vill.

Sedan om någon vill förminska eller förstora ska de få göra det om de gör att de mår bättre av det. Själv har jag gjort en förminskning men det var endast för att jag fick problem med ryggen. Har nu 85 DD jättebra!

Jag trivs äntligen rätt bra med mig själv, har accepterat mitt utseende. Numera vill jag endast gå ner i vikt eller ändra bitar på mig själv för att det skapar hälsoproblem eller praktiska problem (som skavande lår när man bär kjol) inte för att behaga någon annan utan för att trivas och må bra med mig själv.
visst kan man vara kvinlig med små bröst men jag föredrar normalstora bröst men smaken är ju olika
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:54   #26
Ceca Ceca är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 69
Citat:
madde_madde skrev:
visst kan man vara kvinlig med små bröst men jag föredrar normalstora bröst men smaken är ju olika
Det är nog inte smaken som är olika, i alla fall inte för kvinnorna som bär brösten. Som jag skrev - ens gener kan man ju inte ändra på. Och alla kanske inte vill ta till silikon...
Ceca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 20:58   #27
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
Ceca skrev:
Det är nog inte smaken som är olika, i alla fall inte för kvinnorna som bär brösten. Som jag skrev - ens gener kan man ju inte ändra på. Och alla kanske inte vill ta till silikon...
mm jag tycker att man skall vara som man är skapt. I bland kan jag tycka att jag har på tok för stora bröst men jag är skapt så och de vill jag inte ändra på
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 21:03   #28
adora adora är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
Citat:
madde_madde skrev:
jag tycker bröst är kvinligt dvs bröst i naturlig storlek
Så vad är naturlig storlek? Tell me. Misstänker att jag faller utanför dina ramar. Är jag okvinnlig då?
adora är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 21:04   #29
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
adora skrev:
Så vad är naturlig storlek? Tell me. Misstänker att jag faller utanför dina ramar. Är jag okvinnlig då?
klart du inte faller utanför några ramar.
Naturlig storlek är vad var och en tycker själv.
de en tycker är naturlig storlek kanske en annan inte tycker
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 21:12   #30
adora adora är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
Jag bara undrade hur man kan säga så, särskilt som du tidigare har sagt att det är okvinnligt att inte använda bh. Man väljer inte hur man föds. Kul att du är nöjd med dina bröst men du kanske inte bör göra såna uttalanden.

Jag har läst hela diskussionen och tänker inte läsa den igen för nu börjar den bli ganska personlig och onödig.
adora är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons