Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-24, 01:01   #1
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Nya uppleverser

Idag har jag sett en livslevande bläckfisk. en tigerhaj och en hel massa fiskmåsar. Bläckfisken och tigerhajen har jag ingen bild på. Inga stora baddare presis, men jag har sett dom, storlek gädda som man inte får fiska i Sverige, Men var är kameran, ju gubben min har den om halsen och han är 100m före mig som vanligt. Ta hit den dj..v . kameran så jag kan ta ett pa på dom dj,,v måsarna åtminstone! Skulle så gärna vilja ha en egen kamera igen, så jag kunde ta egna fotografier, lära mig hur man gör när man tex lägger upp bilder som man har sytt eller broderat, och vill jag gärna visa bild på den jäkla måsen som inte satt still. Annars tycker jag att dagen har varigt givande, utom just fotog. Vet numera att det finns havstomater , hur dom ser ut och att dom är giftiga. Glömde nämna att det var första gången jag har sett sådana, eller att jag överhuvudet viste att dom fanns. fots nästa sida
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 01:33   #2
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Mina dagar brukar inte vara så intresanta annars, men jag är tvungen att tvinga mig till att gå och röra på mig annars stelnar jag eller så möglar . Vad jag egentligen ville ha sagt fast lite (hittar inte ordet) konstiga berättelse är att varje dag man ser eller lär sig något nytt är guld värd, Ett leend från nånon man aldrig trodde få se, eller sy-sidan som inte fanns förut. kram helena
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 11:17   #3
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Thumbs up

Kul att du haft en sådan givande dag. Visst är det roligt att göra annorlunda aktiviteter. Roligt också om man kan lära sig nya saker. Tycker absolut du skall skaffa en egen kamera och lägga upp bilder på sådant du sytt. Det är inte särskilt svårt.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-24, 12:37   #4
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Tyvär ingen egen kamera i sikte, men har funderat på utpressning, ingen bild på sy- sidan , ingen kort till hans älsta son som fyller 30 (det är klart att jag skickar den, men det vet inte min gubbe om) har sytt den, massa problem, trodde at det skulle gå att sy en brodyr med bara rivbart under, åt olika håll. Men icke sa nicke, den sista som ska vara runtom den svarta konturen som även utgör en del av själva viktiga delen av själva brodyren , den lossnar. Så jag sydde en abbligation runt om som en kontur. Meningen är att jag ska klistra fast den med ett totografi av hans eget huvud på en ram, Lovar att det ser annorlunda ut. Allt är broderade från nätet hittade gratis brodyrer, men lite omjorda. OBS det får man göra när det är en present till familjen
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons