Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-11-24, 16:30   #16
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Här har vi fått ca 5 cm. Den enda som egntligen tyckte det var positivt var Loppan när hon väl vågat undersöka den. Själv tvingas jag hålla mig inomhus så mycket som möjligt nu pga min sjukdom som gör att jag är extremt köldkänslig.Är stel och har ont i hela kroppen och skakar av köld konstant, även inomhus.
Bifogade bilder
 
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-24, 16:46   #17
Britt-louise Britt-louise är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 78
Snöoväder

Här har det snöat till och från hela dagen.Mannen min har skottat 2 gånger idag. Jag har suttit vid symaskinen,vill inte vara ute när det blåser så. Jag vill bli fri min förkylning först.
Britt-louise är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-24, 19:24   #18
HeleneB HeleneB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 617
Jo även i Skövde har det kommit snö!
Vi fick oss en ganska ovanlig tur till affär'n i dag: ca 20 cm snö på oplogad väg, kanandes med automatlåda, full styr o broms servo...
Japp här åktes amerikansk bil med mindre värme - fast vi behöll taket uppe
HeleneB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-25, 07:19   #19
monicka monicka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 335
Flygsnö...

Själv har jag varit uppe inorr på långhelg och besökt mina föräldrar;så igår väntade jag på Kallax ett antal timmar på mitt försenade plan till Arlanda som skulle ha gått kl 16 men inte startade förrän efter 20. Och då hade jag tur...de som skulle ha åkt före mitt plan kom iväg efter...

Men flygtaxiresan från Piteå till Kallax var vidrig isnömodden och en taxichaffis med snabb andning (jag tänkte att han kanske dör snart...)dessutom dribblade han med sina läsglasögon för att läsa taxilappar som kom ut ur printern ett par gånger, ut ur fodralet,på med glasögonen, riva lapp, läsa, skrynkla ihop lapp och slänga(?), av med glasögon, in ifodral + hålla ögonen på snövagen! Huvva! /M
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-26, 18:55   #20
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Inte jag. Det snöade lite en dag, men det var så lite att det blåstes bort. Nej jag tycker inte om kyla och ännu värre om skitväder, men snö är fint och gör det hela ljusare. Och ger fina tillfällen att fotografera.

Men när det blir varmt igen och snön smälter till brun gegga är tråkigt och ännu värre är det när det blir kallt igen och det blir till is! Svensk vinter!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons