Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-10-13, 10:08   #31
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Citat:
Men herre gud varför ska jag ändra på mig egentligen, internet är ett frittforum och de verkligen inte så at jag tvinagt någon titta 8som jag påpekade tidigare)
Inte ska du behöva ändra på dig och du har rätt i att Internet är ett fritt forum.
Men..... ömsesidig respekt är ett måste.

Om vi ska kunna respektera det du skriver så måste du nog lägga latmasken på hyllan och börja stava begripligt. Att ha dyslexi som handikapp är försvarbart men att bara latmasken är orsaken... det vete tusan.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 10:09   #32
Syfilisbakterie Syfilisbakterie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 110
Nhäe, men de ju inte stavning jag syftar på då i första hand.
Och min fråga är kvittarde så mkt va de står nrä de BILDERNA man ska titta på?
Syfilisbakterie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 10:16   #33
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Men allt hänger ju ihop som en helhet. Det du ger ut får du tillbaka.

Naturligtvis skall du ha din egen stil men ibland måste man rätta in sig i ledet liksom.

Din fråga kan jag tyvärr inte besvara för jag kan inte tolka den, så hjälp mig.

"Och min fråga är kvittarde så mkt va de står nrä de BILDERNA man ska titta på?"
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 10:21   #34
Syfilisbakterie Syfilisbakterie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 110
Jo, men jag fattar inte att alla ska gnälla *svordommar* (<-- kolla jag är iaf duktig och censurerar här)
Ni har klart visat er poäng - ni gillar inte att läsa svordommar och felstavde texter.
Jag har visat min poäng, dvs jag ger fullständigt *svordom* i de och säger åt er att låta bli att titta om de nu stör er så mycket.

Ursäkta men nu börjar jag bli *svordom* trött på er gnäll, från och med nu kan ni få sitta och gnälla hur mycket ni vill men jag kommer tyvärr bara besvara frågor eller kommentarer om de tråden handlar om (se rubrik).


Och de jag undrar över är gör det särskilt mycket vad det står, när det är bilderna du skall titta på?

Senast redigerad av Syfilisbakterie den 2007-10-13 klockan 10:23.
Syfilisbakterie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 13:26   #35
ikamymlan ikamymlan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 77
Citat:
Syfilisbakterie skrev:

Och de jag undrar över är gör det särskilt mycket vad det står, när det är bilderna du skall titta på? [/B]
Ja, det kanske det gör eftersom texten blir en slags förpackning till bilderna. Eftersom det finns både text och bilder så innebär det ju att texten kopplas ihop med bilderna. Jämför t.ex. med en film som har trist och olämplig musik., Det är klart att det förstör upplevelsen av filmen för den som ska se den, även om man försöker bortse från musiken.

Hur du väljer att visa upp och presentera dina bilder har ju en hel del att göra med hur du vill uppfattas, det kan vara ganska bra att komma ihåg, i synnerhet med tanke på att kommunikationen på internet i första hand är skriftlig. Vi har inte möjlighet att få en bild av dig som person på annat sätt än genom den text du skriver.
ikamymlan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-13, 22:35   #36
sot sot är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 37
Ah, suck! BILDERNA var det hon ville ha kommenterat, gick det inte bara att förbise hennes presentation då? Jag tyckte det gick hur bra som helst. Men å andra sidan tillhör jag en annan generation...


syfilisbakterie: Jag tyckte det var fina verk, gillade Alexandras (?) klänning mest, men sen var det mycket annat fint.



//sot
sot är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-14, 11:09   #37
Syfilisbakterie Syfilisbakterie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 110


Heheh, ska hälsa henne de.
Det är dock inet hon som sytt hela, men de stod de nog där också...
Rligt att du gilla kläderna i överigt med
Syfilisbakterie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-19, 21:13   #38
maybu maybu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 18
måste bara kommentera detta också
hittade fram till bilderna på era kläder efter ett bra tag, och de var skitläckra tycker jag!
men varför sån big deal att folk kopierar dina bilder? är det inte kul att de uppskattar det du gör och får inspiration från det? jag tvivlar på att du bara har dig själv som inspirationskälla.. så länga man har ögon och ett minne så får man ju inspiration av allt man ser.. eller? jag kanske har missförstått dig..
maybu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-19, 21:29   #39
Syfilisbakterie Syfilisbakterie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 110
Jag ogillar när folk plagierar en design rakt av, oavsett omde kläder, foto, eller en teckning.
Visst jag har själv flera mappar fyllda med bilder för insperation på adtorn MEN jag kopierar inte rakt av, och de är de texten åsyftar.

Sen tycker jagd e är oartgt att norpa bilder utan attf råga elerl iaf skirva ut vem fotogarfen är. Copyright lagen gäller i Sverige.

Också är jag jävligt snål med.


För övrigt tack för kompliamngerna om kläderna
Syfilisbakterie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-19, 21:35   #40
maybu maybu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 18
ja du har en poäng men så kanske det är snålheten hos dig som du säger som har ett finger med i spelet också då.. :P
maybu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 14:52   #41
Syfilisbakterie Syfilisbakterie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 110
ja de l'r v'l visa sig n'r jag st[r vid p'rleporten.
Syfilisbakterie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons