Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Maskinstickning
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-04-18, 22:56   #1
FannyN FannyN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2009
Inlägg: 207
Stickmaskiner är som jordnötter!!!

Tar man en blir det bara fler och fler eller nåt?! Jag väntar nu på min femte som är på väg från England! Det började ju med bond,sen ville jag köpa en riktig och tog då i lite för mycket av okunskap så jag köpte en elektronisk finstickare. Tyckte den var lite för pillig så en grovstickare inhandlades. Efter det blev jag ju helt såld. På en kurs blev jag sedan kär i ledarens sk 280 så samma dag köpte jag ju såklart en sådan! Då fastnade jag på allvar för hur kul det är med hålkort så nu har jag beställt en grovstickare med hålkort!! Till att öva med går det åt kopiöst med garn. Jag köpte en laddning med 16 koner när jag än beställde. Plus 400 nystan till grovisarna.
Det var själva investeringsfasen där jag gått tre kurser också. Utdelningen hittills har blivit en fasligt många provlappar och några halsdukar. Jag ska verkligen inte räkna ut styckpriset på dem! Jag undrar vad de på dhl tänker som kör ut alla paket till mig eller vad grannarna tänker när de ser dessa garndrivor i soprummet!
FannyN är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons