Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-10-22, 18:18   #1
mmadeleinee mmadeleinee är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2012
Inlägg: 1
vad har ni för klädstil?

vad har ni för klädstil?

berätta gärna lite eller mycket om er klädstil.

tex vad e vardagskläder för er o vad e fin kläder för er
mmadeleinee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-25, 20:02   #2
noname noname är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2012
Inlägg: 56
Bekvämt, gärna åt det rockigare/gothigare/rockabilly-hållet
Jeans och t-shirt + luvtröja på hösten/vintern, shorts och linne eller kjol/klänning på sommaren.
noname är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 21:22   #3
dreamcatcher dreamcatcher är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2010
Inlägg: 255
Åh, klädstil? Hurså? Gör du någon marknadsundersökning eller nå't? Jag är sällan nöjd med utbudet i butikerna. Det är så enkelspårigt - både modeller och färger. Ens hudfärg och andra färger och kroppsform är emellanåt omoderna. Förresten så tycker jag att det är så att de flestas vanliga, normala, olika kroppsformer är omoderna hela tiden. Det är det där med kroppsidealet. Jag föröker passa på att shoppa när det jag gillar råkar vara modernt. Jag vill hitta "mina" färger som passar på mig och modeller som är snygga på min kroppsform. Just nu är turkost modernt. Det är kul! ... men varför i skogen hade alla tunikor så djupa urringningar? Jag gick och tittade på dem i somras men köpte ingen. Second hand kan erbjuda fynd. Klädstil.. ja..efter tillfälle. Vardagskläder är de gamla finare kläderna. De nya är finkläder tills de förlorat charmen lite och blivit lite slitna... utom min lilla blå i siden. Den blir aldrig ett vardagsplagg. Det blir lite striktare plagg om jag ska på något särskilt på jobbet. Om inte så får det bli lite mjukare linjer. -20 till -50/-60 -tal är kul! Retro har ju plötsligt blivit modernt så då smälter man in.
dreamcatcher är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons