![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jisses!!!
Var precis inne och kollade på dina album. Jag är verkligen imponerad! Vad söta tvillingarna du har. Sydde du din bröllopsklänning själv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Tack så mycket!! Jag tycker också att de är väldigt söta. De fyller ett år nästa söndag.
![]() Ja, jag sydde min brudklänning själv. Mitt första stooooora projekt. Sen sydde jag de båda tärnklänningarna, näbbklänningen och en klänning till min syster. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Du har ju själv sytt en jättefin klänning ju! Jag var ju tvungen att smyga in i ditt album också och kika ju! Inga fler projekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Har kämpat ett tag med att sy 3 amningströjor till min kusin som blev mamma i augusti. Tyvärr så har jag väldigt mycket lust och ideer men väldigt lite tid. Det känns ganska frustrerande att aldrig få tid att göra det man verkligen vill.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Ååååh vad bra! Vilken tur hon har. Amningströjor brukar ju vara såå dyra! Har du något mönster eller har du ritat själv? Det hade ju varit en perfekt present till nyblivna mammor ju!
![]() Ja, jag vet inte heller var tiden tar vägen. fast jag har ju två små tidstjuvar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Jag använde ett mönster från Ingelise som grund. Sen kan man ju modifiera som man vill
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Från tidningen eller? Var det senaste numret?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Ja, det var från tidningen men inte senaste nr. Jag ska kolla upp vilket nr det var. Men det blir lite senare, måste ta hand om städningen nu...
Vi hörs sen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Ja gör gärna det!! Jag måste ta hand om twinsen, men vi hörs!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
tryckknappar |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:16.