Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-12-25, 09:00   #1
Krusmyntta Krusmyntta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2011
Inlägg: 2
Lady Valet för mig som är liten?

Hej!

Jag ska köpa en provdocka och har läst runt mycket och fastnat för lady valet då många här är nöjda och den dessutom är väldigt fin. Jag är dock orolig att jag inte kommer få in min storlek. Jag är en 36a men har väldigt små bröst vilket gör att jag ibland har mindre storlekar. Är det möjligt att göra henne så liten, eller stämmer det som de skriver på hemsidan att 38 är det minsta? Tycker det är så märkligt.

Hälsningar Maria
Krusmyntta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-25, 10:18   #2
sextiosexan sextiosexan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
Det borde inte vara några större problem, är oxå en 36a med liten byst. Beställde stl small på dockan som har minsta mått byst, 84, midja 59, stuss 86. 38 är med andra ord inte minsta storleken.
Min docka har jag ställt in med måtten 85 byst, 75 under byst, 67 midja, samt stuss 96 och det stämmer förvånantsvärt bra även om jag nog är lite mindre bröstmässigt och något bredare över ryggen. Måtten stämmer även om propotioner felar lite med andra ord.

Är jättenöjd med min Valet så kan verkligen rekommenderar den.

God fortsättning på julen.
sextiosexan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-25, 19:20   #3
Krusmyntta Krusmyntta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2011
Inlägg: 2
Tack för snabbt svar! Låter bra. Jag har 82 över bysten, mest det måttet jag är orolig för men det kanske fungerar, vad tror du?
Krusmyntta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 12:24   #4
Sabbie Sabbie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 399
bäst är väl kanske att göra en egen av silvertejp, mycket enkelt men du behöver någon som hjälper dig. jag gjorde en.jag använde mig av en mycket stor tshirt, som gick långt ner på mig, typ som ett nattlinne (man ska klippa sönder det sen), med hjälp av sin vän, tejpar man runt runt om kroppen, utanpå den här tröjan. jag tejpade ner till rumpan. sedan klipper man upp den där bak i ryggen och tar av den. jag tejpade ihop min där bak sedan o fyllde den med tidningspapper. sedan hade jag en docka av min egen kroppsform.
Man kan hitta detta om man googlar, och även på youtube.
Sabbie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
lady valet


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons