![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gillaknapp även på inlägg
Hej!
Ja, det kanske är jättesvårt att få till pga er sidas uppbyggnad. Kan inget om sådana "teknaliteter". Har däremot idéer. Skriver i all välmening så att ingen tar illa vid och blir ledsen. Har varit om att det blivit så, tyvärr. Personligen skulle jag uppskatta om det fanns en gillaknapp att trycka på om man vill vid sidan av inlägget. Det finns en citeraknapp och där vore det bra med en gillaknapp också. Skriver ogärna en gång då någon gjort inlägg. Ibland kan det finnas 6 olika förslag på lösningar. För nybörjare kanske det är svårt att veta vem ska jag tro på? Vad ska jag göra? Då kan man trycka gilla på det förslag som jag personligen tror mest på. Utifrån mina erfarenheter. Det kan vara ett stöd i en valsituation. Sedan bra ur rent peppningssyfte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Ett jättebra förslag jag ska undersöka om det är genomförbart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kul idé, hoppas att det går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
admin
|
Det visar sig vara svårt då forumet är en programvara som byggs in i sidan och där kan inte vi lägga till egna funktioner tyvärr. Vi får hitta på någon egen lösning kanske. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ok, då hoppas jag att ni jobbar vidare på det =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:30.