Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-09-13, 18:12   #1
Roxie Roxie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 51
Question Bredspårig manchester?

Jag har gett mig den på att klä om en barnvagn till dottern. Letar nu efter bredspårig manchester i rött eller ärtgrönt (har lite beslutsångest ännu över färgen...) Jag är novis inom sömnad så jag har inte koll på bra tygbutiker på nätet direkt. Någon som kan tipsa om någon som skulle kunna tänkas ha bredspårig manchester för hittills har jag kammat noll Vill ju gärna ha tag på det fortast möjligt medans kreativiteten och ideerna sprudlar, annars är det lätt att jag tappar gnistan...så funkar jag tyvärr
Roxie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-13, 19:09   #2
sextiosexan sextiosexan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
Vet inte om de här är rätt grön, hittade ingen röd men den gröna i mitten, är jättefin. Har själv köpt ett par meter till en kommande åkpåse.

http://www.mg-tyger.se/shop/

Märkte att länken bara gick till startsidan men klicka på rea tyger så finns det tre olika gröna manchestertyger längst ner på sidan.
sextiosexan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-13, 21:09   #3
Roxie Roxie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 51
Thumbs up Tack!

Tackar för tipset! Jag tyckte inte att den gröna överenstämde riktigt med vad jag har planerat...om den ens blir grön för det lutar faktiskt mest åt rött just nu Men det var ett superbra tips för jag hittade ett massa annat till projekt åt barnen som jag har i huvudet och som jag väl ska ta tag i när vagnen blir klar
Roxie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons