Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-10-30, 17:04   #1
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
Hobbyteket - Glädjeskutt!

kan inte hålla mig, jag måste bara få säga; nu har min första beställning från hobbyteket hittat hem till mig och jag är så glad och nöjd! kan säga med säkerhet att detta inte var min sista beställning låga priser och jättefin kvalité, nu skall här sys spetstrosor!
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-30, 17:13   #2
mkel mkel är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 65
Låter jättekul, Alltid lika kul att få paket hem.Men vad är hobbyteket? Har du någon www.adress. Jag vill oxå sy underkläder. Är det billigt, jag är inte så duktig på underkläder så jag vill inte misslyckas med ett svindyrt material.Lycka till med trosorna, vill gärna se resultatet.
mkel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-30, 17:39   #3
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
www.hobbyteket.se är adressen jag vet bara denna sida och rödatråden (www.rodatraden.com) som säljer tretchspets på internet, men jämför man dessa två är hobbyteket klart billigast och i min lokala tygaffär var utbudet på stretchspets mycket dåligt och det som fanns var svindyrt. en annan kul grej med hobbyteket är att man får en liten gåva med i paketet när man beställer, det var verkligen kul! och ett stort plus för de låga fraktkostnaderna!
självklart kommer jag lägga upp bilder på mina skapelser i mitt album när de är färdiga

/spetstokig och glad
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-30, 21:38   #4
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Har du sett den nya annonsen?

Det finns en annons ute nu på Sysidan. Massor av spets till bra pris tror jag. Kolla där, du kanske fyndar.

KatarinaWidell
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-31, 06:47   #5
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Jaha.. då kunde inte heller jag hålla mig ifrån att beställa lite därifrån även om det nu inte blev breda stretchspetsar som jag valde så hittade jag lite smått och gott Ska bli trevligt att få hem lite paket. Hmmm.. som om min man inte tyckte det räckte med de fyra andra paket jag väntar på
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-31, 16:23   #6
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
hihi, paket kan man inte få för mycket av
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-31, 22:57   #7
AnnetteG AnnetteG är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 11
Hej,
Kul att du var nöjd med paketet! Tyvärr har vi haft stora problem med leveranser, sjukdom, och dataproblem hela hösten varför vissa av våra kunder har fått vänta en del på sina varor. Vi ber naturligtvis om ursäkt för detta. Vi har också haft en hel del kunder som slarvat med att skriva in rätt mailadress - så har ni beställt något av oss men inte hört något från oss ännu - vänligen kolla av att ni skrivit in rätt adress! För övrigt vill vi bara låta er veta att vi under november månad ger 10% rabatt på alla våra varor (dras av på fakturan) och ni som nu råkade beställa idag - jodå ni får också 10% - en dag hit eller dit spelar ingen roll . Vi vill också upplysa om att vi endast ännu så länge har cirka 10% av alla våra varor utlagda på hemsidan så hittar du inte något där så maila oss och fråga! Detta gäller i allra högsta grad stretchspets som finns i ALLA färger och färgnyanser och bredder som ni kan tänka er vilja ha men som vi tyvärr inte har hunnit lägga ut än.... vi har även fått in många små spännen som passar till tex. hundkläder (och som vi för övrigt även fått in mönster på)...

Många hälsningar,

Annette
Hobbyteket

www.hobbyteket.se
AnnetteG är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons