Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-06-30, 16:55   #1
Tesanfesan Tesanfesan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 116
alla dessa drömmar

Jag måste bara skriva av mig igen. häromnatten vaknade jag med en bild i huvet, åhhh det måste jag sy.. å intek unde jag somna om förrän jag hade ritat ner ideerna på ett papper å skrivit övertydligt så jag verkligen skulle fatta vad jag själv menade.. Detta har hänt massa gånger nu å inte blev det bättre sen jag införskaffade en hobbylock heller.. nåja lite kul är det allt ändå men klart jobbigt när hjärnan snurrar, mönster, ideer, färgkombinationer, tygkombinationer, å jag kan göra så eller så. det skulle ju vara snyggt.. hmmm hade kunnat förstå om jag hade det som yrke, men jag är ju bara en insnöad hobbyist (eller vad man nu säger). Nåja hoppas det finns fler sömnlösa själar där ute.. ses i drömmarnas land
Tesanfesan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-30, 17:23   #2
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
Ja men visst är det så att när man slappnar av för att sova, det är då dom bästa ideerna kommer.
Jag har alltid en penna och ett block i mitt sängbord just för såna ideer och roliga drömmar.
Dröm på!!
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-14, 13:32   #3
Tesanfesan Tesanfesan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 116
jag har oxå börjat med penna å block vid sängen nu. Insåg att jag nog måste, annars blir det inte mkt sömn när man har sina kreativa stunder. Så tack för tipset
Tesanfesan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-18, 07:45   #4
ask ask är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 524
för mig är det tvärtom, har svårt att sova pga mardrömmar och värk och då är det alla syprojekten i mitt huvud som lugnar och tröstar mig så jag kan somna om.
ask är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons