![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
|
Jag är nyfiken på hur det har gått med era maskiner ni köpt från utlandet är ni nöjda, har det varit några problem eller har det fungerat toppen? Funderar själv på hur jag ska göra
köpa eller inte. Skulle vara roligt att veta hur ni har det med era nyförvärv. GLAD PÅSK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
Min maskin är nu strax över året gammal. Den tuggar och går.
Det är väl om jag hade haft problem som jag hade kunnat säga något om servicen. Just nu är det likvärdig service nivå mellan min svenska och engelska återförsäljare - dvs jag har inte utnyttjat den. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
Jag är nöjd, det lilla jag kört med den... min halvårsgamla dotter tillåter inte att jag sliter ut mina symaskiner direkt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
Även jag är nöjd med min maskin. Den tuggar och går den med
![]() Säger som Maria, jag har inte behövt någon service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
Drygt 1 år sen den kom & min Janome 300E
tickar på hur fint som helst! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
Jag är också nöjd med min maskin. Det enda som jag inte gillar riktigt med den är att den inte står så stadigt när jag syr riktigt långa längder i hög hastighet. Men om tur är gör jag inte det så särskilt ofta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
Tack för era svar det var kul att höra jag kommer nog också att slå till med en här framöver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
Hej, är ny här, läste i tråden att ni köpt overlock från england, sewingmachinesdirect, vilka tillbehör valde ni?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
Jag köpte coover pro 1000 och x fötterna clear view stitch fot,center guide fot. allt från England
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
Jag hade ingen tanke på att köpa till extra pressarfötter, vilket jag nu ångar, för £35 för porto för några pressarfötter känns saftigt. Får kolla om det finns någon bra svensk leverantör på fötter kanske...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
Citat:
Om någon betäller så kanske du kan beställa med pressafötter, eller tror du ev frakt inom sverige blir för dyr? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
Dom som jag köpte är rätt små lite papper om och i ett brev går bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
hur trivs du med din nya maskin?
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
Blir kniven slö så byter man den. Jag fick med två extra knivar med min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
Tack Maria. Är det någon som försökt att slipa kniven själv i stället att beställa nytt sedan alla knivar blivit slutkörda? Är det så att Janome också har flera knivar med i försändelsen när man beställer maskin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:48.