![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag också.........
Ann heter jag och blir 35 år den 6 Maj..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag heter Karin och fyller 20 den 5. april.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!! Åsa och Eva Grattis den 15/3, försökte samma dag redan men batterierna var slut på trådlösa tagnetbordet så den skrev typ vad den ville.
Men här kommer många kramar!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Anne här:-)
Fyller 32 år den 25 juli. (var tvungen att tänka efter hur gammal jag blir) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Förstår vad du menar, Lillan4! Jag säger att jag är 38, fast det är flera mååånader tills dess
![]() Har uppdaterat födelsedagslistan. Tänkte lägga hit den, men den är för stor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det här borde gå, men det är inte snyggt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tog mig friheten att ordna sidan i lite jämnare kolummer för att få den mer lätt läst. Plus att jag sorterade på ålder också.
Vilket jobb du gjort Irene. (applåder) Medelåldern på medlemarna är 36,3 år Senast redigerad av Alvan den 2005-03-17 klockan 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Apråpå att tänka efter, i en jobbansökan jag skicka här om dan så skrev jag att jag är 31. Det har jag trott hela året men jag blir ju 33...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ![]() (Får gå in göra tillägg.) Ja vi ska vara precis,,,16 feb 1946. ![]() Senast redigerad av samvatt den 2005-03-26 klockan 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Det är just det, filen får inte vara större än 100Kb... Har gjort filen i Excel (favvoprogrammet
![]() I alla fall så blev det en txt-fil. Kolumnerna var jämna för mig, men tabbar är tabbar och dom hamnar olika för alla ![]() Jag har inte räknat ålder, eftersom jag skrev in födelseår, men i genomsnitt är vi född i augusti 1968 och då är "Ann-Sofie" närmast (i maj). Christer och Ulrika: Visst hade det kunnat vara något att kunna bifoga PDF-filer! Internets vanligaste filändelse (för download)!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Håller med Irene, det vore bra med möjligheten att bifoga pdf-filer. Nu fick jag zipa pdf-filen vilket känns lite onödig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Grattis Mia
Grattis på födelsedagen Mia.
Hoppas du får en riktigt fin dag. Men ikväll blir det väl ingen pizza? Kramis Maud |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tack så mycket, Maud. Nej du, ingen pizza ikväll ...det är ju våffeldan!!!
Kram Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
Citat:
/Gunilla ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag ligger trea/tvåa på listan.. Vad stolt jag är *skratt*
![]() Tyvärr är jag inte yngst..*känner mig gammal o grå* Får man lov att känna sig gammal när man är inne på sitt 19 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:27.