![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
|
Nu har jag testat min maskin lite till och sytt mitt första lilla projekt. Det blev ett par mjukusbyxor till tösen. Behöver nog inte nämna hur smidigt de gick att sy i overlocken, Nu förstår jag varför ni som har en gillar dem så skarpt. Så nu önskar jag mig bara obegränsat med härliga tyger och massor med tid
![]() Önska kan man ju alltid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
Fick min adapter idag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
Monika W: Kul att det fungerar bra. Jag ska premiärsy idag. Inte så lätt att få till det när barnen är sjuka.
Aliquis: Det är en Janome DC3050. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Visst är det härligt Monika!! Jag använder alltid overlocken på sån't som ska zick-zackas, även om sedan inte nödvändigtvis syr ihop med overlocken. Detta normalt sett så urtrista moment blir helt OK då, och snyggt blir det!!
Tycker för övrigt att du gjorde rätt som bytte kontakt. Alltid bättre att inte vara beroenda av adpter, tycker jag, även om jag gärna har en liggandes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
Okej nu har jag läst om era maskin köp och då jag idag fick reda på att jag har fast jobb så funderar jag på att fira det med att köpa en länge efterlängtad overlock (och ett bra arbetsbord men det tänker jag inte köpa på nätet).
![]() Jag har gått och kikat på flera men tycker Janome 644D verkar jättebra. Vad tycker ni som köpt dem och använt dem ett tag ? /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
Jag har provat en del men inte fått alla sömmar att funka helt ännu. Är hel novis på det här. Men det jag fått kläm på har fungerat bra. Det var lite liksom att tuta och köra bara. Med hjälp av http://www.skovdesymaskiner.se/image...04_644_744.pdf
Jag är så här långt mycket nöjd med min maskin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
Det som lockar mig är priset och att man får med alla extra fötterna. Och att den kan sy både 2-3 och fyrtrådig overlock...
Liknade maskiner i Sverige kostar minst det dubbla... /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
Samma maskin kostar nära det dubbla har jag räknat ut. Samma modell och fötter säljs i Sverige. Priset spelade in en stor roll för mig med när jag valde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
Har efter mycket läsande och jämförande köpt en.
Nu väntar jag bra på leverans ![]() Senast redigerad av Lithia den 2007-01-11 klockan 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
|
Grattis! Hoppas att du kommer trivas lika bra med din nya maskin som jag trivs med min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
Igår såg jag "min" maskin i en symaskinsaffär, där tog de 5995 kr för den. Då kände jag mig nöjd! =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
Det är trevligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
Hum... jag har nog inköpsstopp på tyg dessvärre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
Sitter här och funderar över alla beställningar...
Undrar om man kan få ner priser och frakt om man skulle sambeställa? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:35.