![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#91 |
|
Åh, va duktiga ni är allihop, ja min kasse är iaf.tillklippt och skall nu sys ihop med fodret.
Skulle göra en tuff sak, vet inte om den blir tuff, men den blir ivarje fall inte romantisk som min partner inte vill ha. Jag hoppas den går hem. Själv hade jag svårt att bestämma vad jag ville ha, det blir säkert bra vad jag än får. Skall göra klar min väska imorgon varvat med lite OS-tittande på TV. Tack till dig Merja som drog igång denna swapen, så kul oxå vilket gensvar det blev. kramar från Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Forumvärd
|
Ja jag har oxå klippt gör ett prov först Har ett tyg som jag bara skulle ha till en kasse men räckte inte riktigt så mitt prov blir lite kortare Bild kommer snart.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
NU HAR MIN KASSE KOMMIT........
Oh, vad glad jag är, min kasse har kommit från Monika W och den är helt i min stil. Kommer att använda den MYCKET!
Det är fantastiskt när någon man inte känner hittar så rätt och man blir så nöjd. Hjärtligt tack Monika! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
Vill se!!! Monika?
Just nu 32 anmälda, och några dar kvar till den 13/8. Tack till alla som är med och som gjorde denna sista regniga semestervecka jätterolig! Imorgon börjar vardagen igen. Man måste ju jobba för att finansiera sin hobby! /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Jag vill också se kassen!!
Oj hela 32st ![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
Ja jösses vilken skaparglädje det är här !!
har själv just gjort klar ytter-tyget.... men siktar på att få det klart i veckan ! som sagt - imorron är det jobb igen (har faktiskt redan jobbat 2 v) men det är tur jag har ett jobb jag verkligen trivs med ! fortsatt trevlig söndag // |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
Citat:
/Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
Nu är min kasse klar och paketerad, lägger den på postlådan imorgon.
Helt fantastiskt att vi är 32 st anmälda till den här swapen, Jättekul!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
Nu är min kasse klar och paketerad, lägger den på postlådan imorgon.
Helt fantastiskt att vi är 32 st anmälda till den här swapen, Jättekul!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
Tygkassen
Jaha... nu va min färdig..hoppas nu att min mottagare blir nöjd....(bild finns att skåda i albumet) superkul SWAP..tack för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
|
Här är länken till kassen jag sydde till Birgit.
http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=45212 Så kul att du gillade kassen Birgit Z ![]() Senast redigerad av MonikaW den 2008-08-11 klockan 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
Citat:
ÅsaS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
jag vill oxå va med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
Jag vill också vara med ... har mailat min adress....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
Citat:
/Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:10.