![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej! på Er allihopa! Om det någon som fortfarande letar mönster till jul blocken hittade jag jätte fina sådana här idag: http://quiltiger.homeip.net/
Clicka på Blocks sedan Christmas Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack Rae. det fanns ju en tomtehund o tomtepippi.
![]() Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Färdig
Jag är äntligen färdig med mina block. Vill någon se kan ni titta i mitt album. Det ska bli spännande att se vad alla andra har sytt.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Också färdig! Har lagt in mina block i mitt album, det första jag lagt in faktiskt. Jag ska snart skicka iväg dem till dig, Rae.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En "mjuk" påminnelse....11 dargar kvar till "due date". Skicka gärna en email eller posta här när ni har skickat era block så jag kan hålla utkik!
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om jag lät bli att börja om hela tiden så skulle mina block bli färdiga någon gång. Jag har alltför lätt att vara självkritisk och inte alls tycka att det jag gör duger om någon annan ska ha det. Nåväl jag gör mitt bästa och har två block kvar att knåpa ihop. Meddelar när jag får iväg dem på lådan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Fy vilken slarver jag är
![]() ![]() Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Et sæt blokke er 6 blokke, Åsa! Men du behøver jo også resten af riktlinierne + Raes adresse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack Hanne, jag mailat till Rae så jag får adr. Jag har gjort 8 block så jag ville ju veta om jag har fler att göra eller ta bort dom två som jag är lite tveksam till. Men då vet jag ett set = 6 block.
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Rae, jag har lagt mina block på lådan idag. De är nog framme hos dig på tisdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Monika...det går säkert bra med alla dina block...var inte så självkritiskt!
Åsa...som du fick veta 6 till en set o jag har skickat min address. Maria....jag håller utkik vid brevlådan! Kul att det börjar röra på sig. Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nu har jeg sendt 12 blokke til Rae. De kan ses i 2 albums.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hannes...vilka fina block! Det ska bli spännande att se de "på riktigt"
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Maria ...dina fina block kom idag. Du hade med flera retur kuvert...det hade räkte med en. Jag återsänder de som inte behövs så kan du använda de en annan gång.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Grrrrr Jag har sytt 10 block och två som jag precis skulle börja på men så kom jag på att jag skulle mäta mina block ordentligt. Och visst var väl det tur för jag får nu sy nya block för nästan hälften var 16 cm och går inte att skära ner utan att sabba mönstret. Grrrr på mig. Bara att börja på nästan nytt och jag som var så nöjd med dom blocken.
![]() Åsa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:38.