![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Finns det något intresse för detta?
Tänkte isf dra igång en lagom till månadsskiftet men tycker att vi får vara iaf 5-6 st som vill vara med, gärna fler ![]() Så är ni intresserade, hojta till här i tråden så ska vi se om vi får igång något... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad hade du tänkt att swappen skulle innehålla? Leksaker, dreglisar, mössor eller andra kläder? Jag är gärna med, men tyvärr räcker tiden inte till just nu för något "avancerat".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag tänkte att det skulle vara 2 saker i paketet, något att ha på sig och något att gosa/leka med.
För att det inte ska bli orättvist så får man nog bestämma vad för typ av plagg det ska vara men den andra grejjen ( att leka/gosa med) kunde vara valfritt lite beroende på vilken ålder det är på barnet man skall skicka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det skulle vara kul att vara med, kan man tänka sig att paketet innehåller en överdel och ett övrigt man väljer själv? mössa dregglis, gosedjur vad som helst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Låter kul, jag vill vara med!
Har aldrig swapat innan, men någon gång ska ju vara den första ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Låter roligt med en swap!
![]() Får man hänga på? Mvh Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tycker att ett set skulle funka, men gillar förslaget du la in tidigare också känns lite mer överkomligt, fast det blir ju vad man gör det till ändå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag är gärna med, men röstar nog på en överdel + ett valfritt tillbehör.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:37.