![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Jag lider med dig, du har verkligen blivit utsatt för ett fruktansvärt brott. Vart är Sverige på väg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
Citat:
Lycka till! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Forumvärd
|
Läste Det är helt sanslöst att folk ine kan skriva egna Alster.Jag har varit med på en annan sajt man lyssnar på musik skriver dagböcker o signerar gästböcker Gillar att skriva dikter o döm om min förvåning när en karl bara hade kopierat min text o klistrat in i andras gästböcker Texten finns under dikter o tankar sid 17-20 www.123minsida.se/dunderlina Då blev jag förb.....d Efter det så skriver jag alltid coopright årtal o namn.
Hoppas hon plockar bort den.Bums |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
Undrar hur det gått med din novell har hon lyckats få bort den än?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
Nej den är fortfarande kvar. Bruden måste vara ovanligt korkad och nonchalant. Jag har anmält henne till abuse hos B-one men inget har hänt ändå. Det får nog bli en liten polis ändå
![]() Jag har nästan lust att avslöja vem det är så hon blir spammad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
Ja nu har hon ju fått tillräckligt med tid på sej! Dessutom var hon ju så märkvardig när hon väl svarade dej så gör en anmälan du. Det är så tråkigt att behöva lägga sin tid och energi på såna här saker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
Citat:
Har lite kul just nu och klistrar in ett meddelande i hennes gästbok var tionde minut. Hon sitter på andra sidan och raderar som en dåre ![]() Vore ju enklare att slippa mig om hon helt sonika raderade min novell från hemsidan men hon är väl för korkad för det ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Forumvärd
|
Ha ha det var en bra ide Ja det hade blivit mindre jobb för henne om hon plockat bort den från sin hemsida men vill man inte fatta så *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
Citat:
![]() vore hon smart så tog hon ju enklast bort novellen, det förstår en ko tror jag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Forumvärd
|
Jamensan ska vara kul att se NÄR hon ska ge sig *L* Följer med spänning Fortsättningen *L*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Ha ha, tror hon är lite matt nu för hon har inte raderat på 10 minuter.
![]() Kanske är jag korkad men jag kör med utmattningsmetoden. Fina dikter du skrivit dunderlina, jag har kikat på dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Forumvärd
|
![]() Ja det var ju en bra metod den ska jag sno HaHa Tack för att du gillade mina dikter Jag har läst på din hemsida oxå ska in o läsa mer sen .....Ska bli några stygn vid maskinen oxå tänkte jag *L*
Senast redigerad av dunderlina den 2008-10-06 klockan 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
Nu är hon definitivt utmattad. Hon la ner gästboken helt och hållet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
Hur har det gått? har hon tagit bort den än?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:04.