![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för spökmönstret, det var kul :-))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Ann-Marie, så fin mobilen var med lejonet. Och det var den snövit jag hade. Skönt. Då slipper man skriva pdf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
//Camilla ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det var så lite. Man måste ju dela med sig när man hittar något så fint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skulle också gärna vilja ha mönstret på både lejonet och snövit mobilen. Om någon skulle vilja skicka mig.
jenny@liteniare.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tar också gjärna emot beskrivningarna på både lejon och snövitmobilen.
Min mailadress är: aniobg02@student.umu.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har mönster till en virkad mobil med lejon kanin elefant nalle tax och uggla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Jag skulle vilja ha det mönstret om det går bra. Min mejl camillassida@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hejsan!
Vet att detta är en gammal tråd, men då jag oturligt nog har lyckats städa bort mönstret som jag fick på lejonmobilen innan jag hade hunnit virka den efterlyser jag den nu igen. Så är det någon där ute som fortfarande har den så får ni gärna skicka den till: aniobg02@student.umu.se Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej, jag har inte det kvar på datorn,bara i utskriven form.[raderad av frorumvärd]
Senast redigerad av Ann1e den 2009-01-28 klockan 12:38. Anledning: det är inte tillåtet att kopiera och dela ut på sysidan sköt den sidan privat |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jag föreslår att ni mailar varandra istället för att skriva i forumet "jag vill också ha" det för inte diskussionen vidare. Jag tycker också att ni skall tänka på copyrighten.
Annette/Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:37.