![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Visa resultat för omröstning: Vart torkar du dig på handduken | |||
Övre delen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 17.11% |
Undre delen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 82.89% |
Antal röster: 76. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Vart torkar du dig på handduken
Totalt ovetenskaplig undersökning
![]() Men vart torkar du dig på handduken? Övre delen eller undre delen? Vore bra att veta vart majoriteten lägger smutsen för brodyrens placering. Mittenalternativet ska ju med, det glömde jag. Men nu får jag inte till det i omröstningen ...hmmm Tänk gästhandduk när ni svarar. Den är väl oftast torr ![]() Senast redigerad av Delfintua den 2008-10-28 klockan 11:20. Anledning: Klart att mitten ska med |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske borde mitten finnas som alternativ?
Eller kanske bara jag som torkar mig där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
både övre och undre och i mitten - jag tar en bit som är torr eftersom den sällan hinner bli det så mycket som det kladdas och måste tvättas av här.... men aldrig ända längst upp faktiskt, handduken får hänga kvar på kroken och då blir det bökigt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag torkar mig nog konsekvent på nedre delen. Intressant nog tycks det alltid vara där ett eventuellt broderi är placerat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jättebra undersökning!
Jag har ibland suckat lite över att broderierna ligger nederst på handduken där jag torkar mej. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag torkar mig på nedre delen om handduken hänger kvar på kroken och i mitten om jag har handduken i handen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:35.