![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Någon som köpt tyg på tyg.se och kan ge lite synpunkter? De verkar ha en del bra tyger till vettiga priser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Jag har för mig att det är samma tyg. Det kan däremot finnas olika tjocklek o kvalité
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Är Nea Nobelle, JNY-design och Mjuka tygers velour likvärdiga.
Tacksamför svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
Jag har köpt velour från Jny och Mjuka tyger. Velouren från Mjuka tyger varierar ganska mycket - vissa av dem är tjocka och andra är tunnare - dock har jag gillat kvaliteten på dem. Jny's enfärgade velour är stadig och tät, den mönstrade lite mer följsam - båda håller mycket hög kvalitet vad jag märkt hittills. Jag har sett i bloggar att många tycker att Jnys velour håller samma kvalitet som Hilcos (säljs av Tygpyssling och Neanobelle).
Jag gillar även Jofotex velour - de har en solgul variant som är underbar! /Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Tack Anette för ditt svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:51.