![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#361 |
|
Inget block i brevlådan här heller.
|
![]() |
![]() |
#362 |
|
![]() Torsdag.
Inget i lådan i dag heller. ![]() Kan du höra med din pressbyrå vad som hänt. ElisabethS |
![]() |
![]() |
#363 |
|
ringde just hem ... samma här
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
Samma här
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
|
Samma här, inget block. Imorgon åker jag till Kos en vecka, så jag får väl se om det har kommit något när jag kommer hem. Kanske jag hinner kolla imorgon om posten är tidig.
|
![]() |
![]() |
#366 |
|
Inte idag heller.
|
![]() |
![]() |
#367 |
|
Jag har heller inte fått nått brev.
Oddny Senast redigerad av Oddny den 2006-10-02 klockan 11:22. |
![]() |
![]() |
#368 |
|
Hej alla, just hemma från vansinnigt regnväder, fem minuter från spårvagnen, och bh-n är dyngsur...
Jag gick förbi postombudet imorse, och gissa om jag blav lättad, förvånad, irriterad och glad när jag får se att indiska-påsen jag lämnade in med bland annat alla block ligger på en hylla... De verkar inte ha lagt märke till den och när jag frågade(lite ondigt surt, kanske) så fick jag bara svaret att det är sådant som händer och att de inte vet vad som hänt. Hoppas bara att de inte glömde breven idag, det vore just snyggt. Sköter de sig antar jag att ni bör få block imorgon. Jag tänker då sova med hållna tummar. Det är inte klokt hur illa saker och ting tenderar att flyta i mitt liv, jag blir snart cynisk! |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Nu har blocket kommit. Det tog tid men sånt kan ju som sagt hända om man hamnar i en kaotisk situation.
Tack Ingrid ![]() ElisabethS |
![]() |
![]() |
#370 |
|
Jag har också fått ett block idag.
Tack så mycket. ![]() Mvh Oddny |
![]() |
![]() |
#371 |
|
Det låg ett block i min brevlåda också, tackar.
|
![]() |
![]() |
#372 |
|
Hos mig &så. Tack!
|
![]() |
![]() |
#373 |
|
Jag är i Skåne några dagar och hjälper min dotter att flytta. Men jag fick just telefonbesked om att jag fått ett block idag.
|
![]() |
![]() |
#374 |
|
I dag lørdag har jeg modtaget en blok fra Ingrid, men jeg har svært ved at se noget hus på blokken? Tak i alla fald, Ingrid, nu har jeg alle blokke.
|
![]() |
![]() |
#375 |
|
tack ingrid!
ta hand om dig själv ![]() kramar joolz |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:58.