![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Skulle du kunna vara snäll och skicka mig mønstret på den svartvita bilden? både møssan och koftan!
Skicka till malin.mongs@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hej "myggorna"
har du lust att maila mönstret till mej oxå? Tror även jag att det är den svartvita bilden till vänster som jag gillar. Är det stor skillnad på mönstrena? Kanske modellen är den samma men olika maskor..?
jag gjorde försök en gång i tiden på frihand men fick aldrig till proportionerna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Har mailat er som ville ha mönster Är det någon annan som vill ha skicka mig ett mail meg.borjesson@spray.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hej!
jag är ny medlem och såg dina mönster på babykläder...som nybliven farmor skulle jag jättegärna vilja att du mailar mig mönstren så min lilla sondotter kan få lite nya kläder. Det vore jättesnällt!! Mvh/Rosie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40.