![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag håller med Anna Det finns alltid för och nackdelar med alla märken och jag tycker för övrigt att det är jättesvårt att jämnföra de olika märkerna.Det som är bra på en maskin saknas på den andra och tvärtom.
På tal om att husqvarna är dyrare och att det finns andra alternativ,kan ju stämma men man skall också tänka på andrahandsvärdet tycker jag.Det är säkert betydligt lättare att sälja en flera år gammal husqvarna än exempelvis en Janome som faktiskt fortvarande är ganska okänd i Sverige,jag tänker då på reservdelar osv.Men det är bara en personlig tanke Bor man på ett litet ställe så blir valet oftast det märke som den återförsäljaren där man bor har. Jag skulle ha nästan 17 mil till det ena märket som jag valde av, och det tyckte jag var alldeles för långt. Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Håller med...föregående talare. Jag valde HQ bl.a. för bra service på nära håll.
/Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:56.