![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Forumvärd
|
Citat:
![]() ![]() Skämt åsido, ibland när jag hittar något jag _verkligen_ gillar så vill jag ha fler, för jagv et att kläder jag verkligen gillar kan jag inte låta bli att ha på mig mycket, framförallt om det både är snyggt och bekvämt, jag är kräsen på både bekvämighet och utseende på mina kläder och jag blir väldigt ledsen när kläder jag verkligen gillar är för nötta för att användas. Jag köper då gärna flera av samma för att försäkra att jag ahr det plagget i garderoben ett tag längre. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Jag har oftast på mig kläder två dagar i rad, undantaget strumpor och underkläder. Sedan tvättar jag dem.
För mig är det viktigt att ha samma kläder på jobbet som hemma för annars vore min man den ende som bara skulle få se mig i lite småsunkiga kläder. Fast jag skulle nog känna annorlunda om jag jobbade någonsans där jag förväntades ha lite mer formella kläder. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:24.