![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag vill oxså önska er alla en god jul och ett gott nytt år!
Kram Susen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jag med... GOD JUL, alla!
Skinkan står i ugnen och de flesta klapparna är inslagna. Det blev inte så många sydda julklappar i år, för nyårs-utstyrseln tar all tid. Sydde "bandage" idag... ska ha ena benet, armen och huvudet i bandage i en scen i revyn.. och sjunga "ont, det gör ont"... med en annan text, förstås. Kram! /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
En GOD JUL till er alla som förgyllt min vardag hela hösten.
Nu är alla klappar klara och inslagna skinkan klar och den var god i år. I morgon är det bara köttbullarna som ska rullas och sedan ska jag försöka göra mig lite julfin innan vi åker till barn och barnbarn och firar julafton. Kram Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
god jul,alla
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Tja, så har då julaftonen passerat. Hoppas att ni alla varit snälla så att ni fick paket av tomten
![]() Tydligen har jag varit lite snäll ändå för jag fick många paket, jag fick bl.a 4 st syböcker (mums för inspirationen) samt att jag fick 5 olika tyger av min man (!). Samt att dan före dopparedan på eftermiddagen så ringde dom och meddelade att min älskade Janome 300 anlänt till affären, tyvärr (el. turligt nog) så hann jag inte dit eftersom det inte är här i stan, men jag vet att det första jag gör på tisdag är att hämta den. Kanske ganska tur för jag låg efter vad gäller allt julstök, samt vissa julklappssömnader.. Jag är dunderförkyld, typiskt nog, så julmaten var säkert jättegod, jag kände ju igen vissa smaker. Så jag var aldrig utanför dörren igår.. Som väntat så känns förkylningen värre idag, så jag vet inte om det blir nån sömnad alls.. Ha en fortsatt trevlig jul, och hoppas ni hittar stunder som ni kan tillbringa bland tyger och div maskiner.. God Fortsättning önskar jag Er alla!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:55.