![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kanske bättre att ta reda på fakta än att bara "anta" innan man raderar inlägg.
//Agneta |
![]() |
![]() |
#2 |
|
namnband.se
Hej!
Du kan gå till www.namnband.se. De som jobbar där kan hjälpa dig med allt möjlig, så du behöver inte beställa det som bara finns på sidan. Hej så länge |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nilor i Borås
Jag beställde hos Nilor i Borås, jätte fina, proffsiga märken, de gör åt många stora firmor världen över. Jätte nöjd!
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har jag letat på nätet efter detta, men hittar det inte. Har du någon webb-adress eller telefonnummer?
/Annica |
![]() |
![]() |
#5 |
|
här har jag beställt, snabbt och enkelt
http://www.minanamnband.se/ |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ursäkt
Citat""Av ren nyfikenhet vad i denna tråd är det som är "pinsamt"?
Du hade en undran om det var ok att skriva in säljande text vid bilderna och då svarade jag och tipsade dem om en funktion vi har på forumet där du kan rapportera detta, är detta att vara polis? Jag ber om ursäkt om mitt inlägg skapade missförstånd! Med "pinsamt" menar jag att det är kanske inte så roligt att rekommendera ett trevligt forum för syintresserade som när de är där bråk, käbbel och tjafs istället för att hjälpa och ledsaga varann i hantverkets djungel. Inget illa ment! |
![]() |
![]() |
Taggar |
tygmärke |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:10.