![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Ah så Janome har annan system, trodde de körde med normal low shank-fäste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
WOWA
Ta och kontrollera om det finns att köpa en fotomvandlare till din Janomemaskin. Om det inte finns eller du vill göra det... Så jag kan köpa den av dig om du vill. Det skulle vara en perfekt present ge bort till en syvän till mig. Du kan maila mig genom att gå in på min sida ochi den högra rutan kontakta meddlem. Det vore fantastiskt bra om jag kunde få göra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Gumpan 58 du får den av mig skriv till mig så jag får din address så skickar jag den....Jag vet ju inte om den är fullständig har ingen bruksanvissning så där för vill jag inte ha betalt för den. Jag tycker dock att det är roligt att den kan komma till annväning och någon annan får glädeje av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citat:
då de började tillverka symaskiner om inte jag är felinformerad. Bernina låg i spets bl a med att du kunde byta pressarfot bara med endast ett handgrepp. På den tiden var du tvungen på alla andra maskiner använda bägge händerna och skruvmejsel. Bernina har inte haft någon anledning att vidareutveckla sina symaskinsfötter och har därför behållt sina maskiner som tillverkar pressarfötter. Allt går att lösa Bernina säljer fotomvandlare där du kan skruva fast olika pressarfötter. På E-Bay USA,har jag sett att det finns det att köpa fotomvandlare så att du kan använda snap-onfötter från andra symaskinstillverkare. Det är inte Bernina som har tillverkat dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:16.