![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Slå till! Gör det! Jag är helnöjd, supernöjd och jättenöjd! Den spinner som en katt och syr så fint, så fint! Men var beredd på mängder med frustration i början... Första veckan var min återkommande tanke "Men vad är detta? Jag KAN ju sy!". Men det tog inte månader att lära sig. Efter tre veckor började jag våga sy beställningar utanför familjen på den.
Och jag köpte min som demoex från sewingmachinesdirect.com. Betalade då 8-10 000 kr mindre än i en svensk symaskinsbutik... Detta är ju inte Janome, så den borde du väl fortfarande kunna få köpa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Mmmm, jag är rätt sugen men som det är nu så hinner jag knappt sy, så det tar emot att behöva sätta av tid för att lära sig maskinen och kanske slänga de första plaggen. Min bernina kanske inte är så superbra, men jag vet i alla fall hur den fungerar.
Blir iofs väldigt irriterad varje gång jag ska sy i trikå, så det kanske bara är att ta tjuren vid hornen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33.