![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
En annan sak...
...undrar vad som hände med den där testpanelen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hittade inte heller nått telefonnr... Hittade nummer på Kameleonts hemsida, är det inte samma tjej som har mjukatyger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Om man söker reda på kontaktinfon på domännamnet på www.iis.se så finns det i alla fall ett telefonnr. Den personen måste kunna hänvisa rätt om det inte är rätt person. Lycka till! Jag lider med er alla som inte får era varor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Företaget drivs av ett annat företag, kontaktuppgifter finns här. http://www.kameleontdesign.se/kontakta_oss.php
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Snabbt svar.
Jag fick svar på mitt mejl! Tydligen så har det ena tyget jag beställt tagit slut, och hon har försökt mejla mig med bara fått upp felmedd. Har ju helt vanlig Teliamejl :P
Iaf, så fick jag välja två meter annat tyg eller få pengarna tillbaka. Valde nytt tyg. Dessutom får jag vänta ännu en vecka, eftersom det ett annat tyg jag beställt inte hade kommit in än... Hade jag inte redan betalat så hade jag nog avbeställt hela rasket. Men nu är tygerna sedan länge betalade, och hon erbjuder sig att lösa det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Någon mer än jag som fått mejl ifrån företaget som diskuteras i tråden om deras leveranstider och sådant??
Tydligen är det en som gett mitt namn så jag vill gärna veta vem det är? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Låter inte som nåt vidare företag att handla av. Men hur kan nån uppgett ditt namn du är ju bara *************
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Ägaren till detta företag kan själv har varit inne och läst. Hon var inne och kommenterade i någon annan tråd tidigare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
Citat:
Förstår inte vad det är att hetsa upp sig för. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Jag är helt nöjd med mjuka tyger, har handlat mycket därifrån och brukar få svar på mail, vet att det har varit mycket nu men också att Anna ligger på allt vad hon kan för att hinna med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
Aldrig kul att vänta på tyger, men Anna har faktiskt gått ut med att leveransera är längre just nu då hon har mässor varje helg. Man kanske får ha i bakhuvudet att det är ett enmansföretag ibland med. Man kan inte jämföra det med stora tygbutiker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Jag köpte tyg av dem på mässan och när jag kom hem och mätte tyget var det kortare än vad jag sagt att jag skulle ha. Men fullt betalt tog de. Dåligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Det är väl kul att vänta på tyger, bara det inte ta lång tid innan man får de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
Fast JNY är också ett enmansföretag och där är det aldrig några problem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:40.