![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Ja, det är kanske bättre att vara säker, även om jag inte tror det är någon större fara om man råkar posta en gång och inte vet det. Men nu tror jag det är bättre du inte gör det.
Ja, nu kommer jag ihåg, jag minns att jag sa att det vore bra om det fanns en köp&sälj-forum här på sysidan där man fritt kan göra vad man ville, men admin svarade att de inte ville ha och hänvsiade till "annonser" och då får man inte göra reklam, utan göra transaktioner här på sysidan. Jag skulle visserligen tycka att det vore bra om man kunde göra reklam där i "annonser" speciellt som privatperson, men det är ju admins beslut och vi får lyda det. |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Under annonser får du heller inte sälja sådant som du gjort utan endast tillbehör.
Vad man kan göra är att man anmäler sin sida till länkarkivet det är inga problem att göra. Eliabeth, mina ögon måste ha gått i kors och läst 2008 istället för 2004, sorry. Men oseriöst i alla fall för hon lade in sin sida i länkregistret innan hon gick ur. Förlusten är ändå hennes då hon går miste om en massa gemenskap. Kanske kan jag tycka att man är lite lättstött om man går ur för att man inte får annonsera i forumet, någon som det faktiskt står i reglerna att man inte får göra. Man får inte heller skriva i forumet att man "uppdaterat" sin hemsida men nya produkter. Annette/forumvärd Nu är vi off topic i denna tråden som handlade om konstig ruta. Jag kommer att stänga denna nu. Den som vill kan starta en ny tråd med frågor om annonsering gärna då i forumet sysidan.se så kan Ulrika och/eller Christer kolla av och svara korrekt vad som gäller. Senast redigerad av Ann1e den 2008-11-01 klockan 08:56. Anledning: tillägg |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Följdfråga
Om jag har en kommersiell hemsida, får jag då lägga in den länken i min profil?
|
![]() |
![]() |
#19 | |
admin
|
Citat:
Har man aktivteter, träffar, kurser etc som är det minsta kommersiella så kontakta oss först, kanske vi kan puffa för det med en nyhetsnotis etc. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:23.