![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Tack Ulrica
Jag tror att detta vad var både jag och Tua efterlyste. Till er andra man kan blogga på sysidan också! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Instämmer helt! Jag kan inte begripa varför man måste till en extern länk och dessutom tvingas ha en blogg!!. Den typen av swapar håller jag mig borta ifrån.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Tack Ulrika, nu känner jag mig inte lika "gnällig" längre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
[Redigerat av admin]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Hej hej... jag har precis anmält mig till swapen och svarat på frågorna i min blogg. Det är första gången jag är med i en swap så det ska bli jättespännande!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Måste man ha en blogg för att kunna vara med?
Jag har bara swappat en enda gång tidigare och då inom scrapbooking och där fanns inte några sådana krav. (Frågar bara för att jag inte vet - inte för att ifrågasätta swappens upplägg....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
Citat:
![]() Hur då? Var letar jag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Om du tittar på de stora orange knapparna mitt på startsidan så står det bloggar på den. Jag tror att du måste kontakta Ulrika på sysidan så fixar hon en blogg till dej. Men jag vet inte alls hur det går till då jag inte bloggar själv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
Citat:
Tack, tack...ska fundera lite...har medlemsskap till annan blogg men har inte börjat, byter dator så himla ofta så bilderna verkar alltid ligga på fel burk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:41.