![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
Forumvärd
|
Ja det blir till att spåna på... Alla förslag är välkomna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jag undrar precis som Tua. Är det någon som handlat där???
De hade ju en hel del kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Inte ens fraktkostnaden verkade avskräckande.
Stena Line kör väl fortfarande Göteborg-Kiel? Kolla gärna bussföretagen från er hemtrakt, om de har "inköpsresor till Tyskland", som det så fint heter. Kan ge tips om vilka företag som kör och vad det kostar. Tror att man får rabattkuponger till Bordershopen i Puttgarden från färjebolagen om man åker Helsingborg-Helsingör/Rödby-Puttgarden åtminstone om man åker på egen hand. Men för att besöka en sådan stor butik så måste man ha en stor plånbok. ![]() 5 timmar tog det med tåg Köpenhamn-Hamburg på den tiden man var ute och tågluffade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Tygprover
Jag har inte handlat från tyg.se ännu, men beställt tygprover. De skickar upp till fem prover gratis, inte ens porto behöver man betala. Jag var nöjd med 3 av 5 som jag funderar på att beställa.
Men med Stoff och Stil bara några kilometer från hemmet så blir det inte så ofta postorder..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
Citat:
![]() Kan tipsa om att Ryanair just nu har kampanj på sina flygresor, bl.a. till Lübeck. Hmm...vad blev det nu då...4:- tur och retur för 2 personer och sedan kortavgift om €5 per person. Bussen från Lübeck flygplats till Hamburg ZOB brukar kosta c:a 90:- SEK. Skynda fynda! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Glömde tillägga att det är billigare att hyra bil i Tyskland än i Sverige.
(Runt €100 för en minibuss över dagen) Senast redigerad av Ploppan den 2008-09-11 klockan 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
[redigerat av admin]
|
![]() |
![]() |
#23 |
|
Vilka mängder av tyger!! Jag tror att jag dånar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
Och jag sitter mitt ibland dom!
China Jaquard till vänster, Organza och sidentaft till höger .... Hej från Hamburg-Halstenbek! Björn |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
[redigerat av admin]
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
Men tack... vilken information och vad välkomna vi känner oss. Vi får nog slå oss ihop och åka ner. Eller vad säger ni tjejer och killar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Jag vill också med !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hej alla glada vänner på Sysidan. Blev nyfiken på denna sida. Gick ut på hemsidan de har. MEN så besviken jag blev på priserna. Det är ju dyrare att handla där än på t.ex Stoff o Stil. Man har ju blivit lite kräsen på priser. Eftersom plånboken inte är så stor. Stoff o Stil har ju väldigt mycket i sin butik. Sedan har jag även varit på Skroten i Skene. Gittes Tygkällare är heller inte dum. Där har man ju också gjort massor med fynd. Så någon resa till Hamburg skulle jag inte göra. Visst är det roligt att ge sig iväg någonstans. Men då ska man ju inte behöva spara ett år för att kunna handla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:07.