![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Om du vill kan jag köpa till dig på stoff och stil men tyvärr kostar ju portot en hel del så det blir kanske dyrare än att köpa på annat håll.
Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Men å så snällt! Det får du gärna göra. Du kan väl kontakta mig via medlemssidan nästa gång du ska besöka Stoff o Stil? Tusen tack!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Jag har en Stoff&Stil-lista där jag skriver upp allt som jag behöver och så gör jag en beställning med jämna mellanrum och lägger på allt som finns på den. Det är sånt som är "bra-att-ha", typ en extra ask knappnålar, en ny märkpenna, tråd osv. Sånt som man behöver med en gång får man ju handla i affären, men det blir oftast ganska mycket dyrare. Den vanliga affären tar 20 kronor för 200-metersrullar och Stoff&Stil tar 15 kronor för 1000-metersrullar. Lite skillnad //Kaja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan ju testa
http://www.e-slojd.se/ Enligt hemsidan 85 kr/meter för alla trikåtyger och väldigt fina färger tycker iaf jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har e-slöjd också stuvbitar som de säljer till bättre priser? Tycker att 85 kronor metern är lite att ta i, speciellt sedan man varit så bortskämd med MG tyger alldeles runt knuten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
webbshop
Stoff och stil har ju öppnat en ny webbshop, mycket enklare att handla nu!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:20.