![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Catrin och Alexandra!
Jag har pratat med Medborgarskolan i Örebro men fick tag på en man (!) som inte visst mycket men han skulle vidarebefodra min önskan till den person som har hand om det samt kursledaren. De skall kontakta mej i morgon.
Glädjande är dock att kursen då kan komma att blir billigare! Ett minimum av deltagare är dock 4-5 personer trodde han. Hoppas att vi blir många som vill!! Sprid det gärna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Kvällskurs förutsätter hemarbete. Hittills har ingen arbetat hemma ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag har gått en kvällskurs i historisk korsettsömnad och visst var det lite meckigt att få med sig allt dit varje gång, men det var jättebra att man kunde få hjälp där och sedan kunde man sy så mycket man hann själv hemma. Jag sydde två korsetter under kursen - det hade jag aldrig hunnit under en helgkurs. Men, det finns ju för- och nackdelar med allt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:03.