![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Ett sådant munstycke har jag en gång tillverkat själv. Det funkade jättebra tills motorskyddet löste ur i dammsugaren. Något att tänka på för dig som konstruerar.
Jag skulle köpa ett sådant munstycke direkt om det fanns att köpa./Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Munstycke till dammsugare
Det finns ett set med små munstycken och borstar, att köpa hos Biltema det kostar unde 100-lappen. Det passar till vanliga dammsugare. Jag tycker den är jättebra
Gunilla i Gävle |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Tack för tipset, man kanske ska följa med till Biltema någon gång trots allt/Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
en rullplatta
Nu är jag lycklig ägare till en symaskin och en overlock. Av utrymmesskä på sybordet får jag lyfta bort den ena maskinen för att kunna använda den andra. Tänk om jag kunde ha dem båda på en slags rundskiva på bordet och bara kunna snurra fram den jag vill använda. (fast då behöver jag nog ialf ett större bord och oxå ett större rum haha).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
jag hänger på föregångarens önskemål...
det skulle vara jättebra och oxå om den var lite mjuk så att man kunde forma munstycket för stunden |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Alexandra, ang "sprättaren"
Var hittade du den?
Efter en skada så har jag ofta ont i händerna, och svårt att hålla i små /smala saker. "sprättaren" du köpt skulle vara perfekt. tack/ Annelie |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Det finns sprättkniv med pincett "combicut" tillverkad i Tyskland. Jag har för mig att jag köpte den på en symässa för 3 - 4 år sedan. Man kan skjuta in resp ut båda verktygen i behållaren, som är väldigt bra att hålla i. Pincetten ger jag dock inte mycket för om man t e x ska riva ur trådar i jeans. Då använder jag en peang med ganska fin käft. Den är helt suverän.
Sprättaren är 11 cm lång./ barbro Senast redigerad av goldwing den 2005-05-17 klockan 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Annelie, jag köpte min sprättkniv på Wimbledon Sewing Machine Company i London, vet inte var du kan få tag på den i Sverige. Märket är Sew Easy (GOLD), och verktygen med gummihandtag heter Soft Grip.
Mvh, Alexandra |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:15.