![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
ÅÅÅ jag skulle ÄLSKA att ha en rosa maskin med gröna detaljer!! men det är ju jag det. fniss
kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Min gamla husqvarna 2000 från 70-talet är brun och vit, precis som en liten choko-kola. Inga tjejiga färger här inte!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Synd man inte får designa sitt eget skal. Jag skulle gärna ha en svart med skriklila små torllkarlar eller häxor på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Jag skulle nog ha en helrosa maskin. Eller ljusgrön så den matchar rummet.
![]() I usa finns det Hello Kitty-maskin.. Jättesöt! Det är en Janome-maskin. Eller, det finns 2 olika, en mer budget (ljusblå) och mindre i storleken, och 1 lite mer "normal" (mintfärgad). http://www.target.com/gp/detail.html?asin=B000B91G3U http://www.target.com/gp/detail.html?asin=B000B8WSJ2 Den ljusblåa är nog inte mycket att ha (såvida man inte bara lägger upp byxor och gardiner), men den mintgröna borde fungera fint som en enkel maskin. Den har en vän till mig och hon säger den fungerar bra. Det är så typiskt att det båda finns roligare OCH billigare maskiner i USA! Här är de billiga riktiga skräpmaskiner från Yamata eller liknande! Senast redigerad av ichigo den 2007-09-05 klockan 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
ÅÅ jag är kär!!! om man nu kan bli det i symaskiner. En sådan maskin skulle nog min dotter vilja ha. Fyyy vad grym!
kram Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Tur
att de iallafall är underbara arbetskamrater, idag håller jag på med ett projekt de alla 3 är involverade i
Agneta hjälper mej nämligen att göra en jeansjacka, med ett varg o indian motiv på ryggen så alla får slita idag, trots den lila färgen, så älskar jag dem |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:04.